22 بهمن 1395
شماره خبر: 174455

راهیابی تیم فوتبال دانش آموزی البرز به مسابقات کشوری جام شهدای حرم

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

راهیابی تیم فوتبال دانش آموزی البرز به مسابقات کشوری جام شهدای حرم


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تیم فوتبال دانش آموزی این استان به مسابقات کشوری جام شهدای مدافع حرم راه یافت.
فرشید علیزاده افزود: تیم فوتبال دانش آموزان دوره دوم متوسطه البرز به جمع چهار تیم پایانی مسابقات دانش آموزان سراسر کشور جام شهدای مدافع حرم پیوست .وی اظهار کزد: مسابقات پایانی تیم های فوتبال دانش آموزان دوره دوم متوسطه جام شهدای مدافع حرم به میزبانی استان هرمزگان در حال برگزاری است. علیزاده بیان کرد: تیم فوتبال آموزشگاهی البرز پس از شکست 3 بر 2 تیم فارس به دور پایانی رسید.
وی با اشاره به دیدار حساس مسابقه دانش آموزان تهران و البرز در دور نیمه نهایی یاد آور شد: در این دیدار 2 گل توسط حبیب رخشانی و یک گل را مرتضی شقاقی زد.علیزاده ت صریح کرد: مسابقات دانش آموزی کشور در حال پیگیری است و تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند. وی در ادامه به برنامه مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات پرداخت و خاطر نشان شد: در روز شنبه 23 بهمن تیم دانش آموزی تهران و البرز در ورزشگاه خلیج فارس در بندرعباس در ساعت 9 صبح به رقابت می پردازند. این مسئول ادامه داد: دانش آموزان هرمزگان و قزوین نیز در ورزشگاه خلیج فارس در بندرعباس ساعت 11 صبح بازی دارند. وی اضافه کرد: فینال مسابقات بین تیم های برتر ساعت 12 برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود