14 فروردین 1396
شماره خبر: 176275

عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را به شکوفایی همه جانبه می رساند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را به شکوفایی همه جانبه می رساند


حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را به شکوفایی اقتصادی می رساند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را به شکوفایی اقتصادی می رساند. وی ادامه داد:نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )به نام اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال می تواند گرهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور باشد. حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،حمایت از تولیدات داخلی را مهمترین راه برون رفت کشور از معضلات اجتماعی برشمرد و گفت:اگر به خوبی از تولیدات داخلی حمایت شود و فرهنگ خرید کالای ایرانی در بین مردم ما نهادینه شود شاهد کاهش بسیاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی در سطح کشور خواهیم بود.
این مسئول فرهنگی، خاطرنشان کرد:حمایت از تولیدات داخلی می تواند باعث اشتغال زایی افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان شود و این امر روحیه نشاط و معنویت را در افراد تقویت خواهد کرد. سید عباس مسعودی،گفت:امروز یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مد ظله العالی اشتغال نسل جوان و تحصیل کرده دانشگاهی است که حرکت مسئولان اجرایی کشور در این مسیر می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد. مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،وجود نیرو های انقلابی و دلسوز را یکی از راهکار های مهم عمل به شعار سال مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )برشمرد و گفت:نیروی متعهد و دلسوز نظام در برار آحاد جامعه همچون خانواده خود احساس مسئولیت می‌کندودلسوزانه تلاش می‌کند که راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد. وی ادامه داد:امروز دشمنان از هرفرصتی برای ضربه زدن به این نظام اسلامی بهره می برند و با بهرگیری از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در تلاشند که آحاد جامعه را نسبت به نظام و ارزش های آن بدبین کنند به همین منظور مسئولان اجرایی و فرهنگی باید با نصب العین قرار دادن شعار سال معظم له با عزمی راسخ در صدد رفع معضل بیکاری در سطح کشور باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود