11 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 177521

ساماندهی و راه اندازی انجمن های نمایش استان ها از عملکردهای دولت است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ساماندهی و راه اندازی انجمن های نمایش استان ها از عملکردهای دولت است


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در آئین جشن اردیبهشت تئاتر سال ۹۶ گفت: ساماندهی و راه اندازی انجمن های نمایش استان ها از عملکردهای دولت است.
برزین ضرغامی، با حضور در آئین جشن اردیبهشت تئاتر سال ۹۶ گفت: در عرصه هنرهای نمایشی روحیه پرنشاط و فعالی حاکم است که به همین علت همگرایی بیشتری بین هنرمندان این عرصه وجود دارد. ضرغامی با برشمردن ظرفیت های عظیم تئاتر اظهار داشت: حوزه تئاتر در مقایسه با سایر حوزه های فرهنگی و هنری مغفول مانده است و امروز یک ضرورت آشکار به منظور توجه هر چه بیشتر به این عرصه وجود دارد.
این مسئول ادامه داد: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که در بین برخی از خانواده ها آن گونه که باید پرداختن به هنر تئاتر جایگاهی ندارد. وی با در نظر گرفتن توجه مسئولان و خود هنرمندان به رشد و رونق هنر اثر گذار تئاتر تاکید کرد: زمانی این هنر رونق پیدا خواهد کرد که جایگاه خود را در سبد خانواده ها به دست آورد. سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به توجه دولت به بحث هنرهای نمایشی، خاطرنشان شد: یکی از مهمترین عملکرد دولت ساماندهی و راه اندازی انجمن های نمایش استان ها است. ضرغامی تصریح کرد: هدف از این طرح کسب استقلال بیشتر انجمن ها بوده و واگذاری فعالیت های این حوزه به انجمن ها و مراکز تخصصی می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود