16 مرداد 1396
شماره خبر: 182081

خیلدار: خبرنگاران شهید با قلم هایی از جنس عشق، حافظ کشور بودند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خیلدار: خبرنگاران شهید با قلم هایی از جنس عشق، حافظ کشور بودند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: خبرنگاران شهید در دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب با قلم هایی از جنس عشق به نظام و امام (ره) از کشور و ٱرمان های انقلاب دفاع کردند.
علی خیلدار عدر دیدار با خانواده شهید حمید حسنی خبرنگار روزنامه کیهان در کرج، افزود:خبرنگاران شهید علاوه بر رسالت خود در دفاع از کشور و حضور در جبهه های حق علیه باطل با قلم هایشان رسالت دیگر خود را که اطلاع رسانی و آگاه سازی نیز بود را نیز به بهترین شکل ممکن انجام دادند. وی اضافه کرد: این شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و اگر امروز بودند افرادی بسیار مفید و کارساز برای جامعه به شمار می رفتند. خیلدار با اشاره به فعالیت حمید حسنی خبرنگار شهید در روزنامه کیهان، گفت: در گذشته مردم اطلاع رسانی را روزنامه کیهان و اطلاعات می شناختند و فعالیت شهیدانی چون شهید حسنی سبب می شد که جامعه ای آگاه وشفاف داشته باشیم. خیلدار درادامه با اشاره به فرارسیدن 17مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: در شرایطی که همه می دانیم که فعالیت در عرصه خبر واطلاع رسانی کاری بسیار ارزشمند و سخت است با این وجود خبرنگاران خیلی از این سختی ها را با جان و دل می خرند. وی گفت:خبرنگاران با هدف دفاع از حقوق مردم و جامعه بسیاری از مسایل و مشکلات را تحمل می کنند تا بتوانند گره ای از مشکلات مردم بردارند.مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز نیز در این دیدار گفت :خبرنگاران شهید توانسته اند پیام ایثار و شهادت را به جامعه منتقل و با قلم و خون خود از ٱرمان های نظام و انقلاب دفاع کردند.
ابراهیم طاهرنژاد افزود:امروز نیز که در عرصه جنگ نرم هستیم خبرنگاران سربازان و فرماندهان خط مقدم جنگ نرم هستند و وظیفه بسیار خطیرو حساسی را در چنین شرایطی بر عهده دارند. وی اضافه کرد:خبرنگاران با برقرار کردن ارتباط بیشتر بین مردم و مسوولین به بالابردن سطح ٱگاهی و دانش اجتماعی،سیاسی،فرهنگی کمک زیادی می کنند. طاهر نژاد گفت:در کنار سرداران،سربازان و مدافعان حرم همیشه یک خبرنگار نیز بوده که با سلاح آتشین و کوبنده خود در پیروزی رزمندگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی ایفا کرده اند. شهید حمید حسنی خبرنگار شهید روزنامه کیهان در کرج در سال 1364در جبهه های حق علیه باطل به درجه شهادت نایل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود