4 تیر 1397
شماره خبر: 197497

آموزش و پرورش البرز نیازمند ارتقاء خدمات الکترونیکی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

     آموزش و پرورش البرز نیازمند ارتقاء خدمات الکترونیکی است




معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: آموزش و پرورش این استان نیاز به تحول و ارتقاء در ارائه خدمات کیفی به ارباب رجوع در قالب یک برنامه الکترونیکی دارد.
مراد مالمیردر نشست استقرار میز خدمت در آموزش و پرورش البرز افزود: به منظور افزایش سطح کیفی خدمات در قالب میز خدمت در آموزش و پروش البرز نشست های هماهنگی، چگونگی نحوه کار و فعالیت در این میز با هدف تکریم ارباب رجوع و هدایت هدفند مراجعه کنندگان از جمله در ثبت نام دانش آموزان در مدارس ، هدایت تحصیلی ، سوابق و تائید مدارک تحصیلی و انجام سایر امور اداری درحال برگزاری است.وی اظهار داشت: استقرار میز خدمت ارتقاء کیفی خدمات رسانی به جامعه هدف که شامل دانش آموزان، اولیا و معلمان می شود را در پی دارد که این مهم نیازمند توجه خاص در قالب یک برنامه هدفمند الکترونیکی است. وی یادآور شد: کارشناسان معرفی شده در 9 میز خدمت فعال شده در آموزش و پرورش البرز باید آگاه ، مطلع به کار ، کارآمد ، با متانت و مسلط باشند تا در راهنمایی و هدایت مراجعین درست عمل کنند. مالمیر بیان داشت: با توجه به شروع فرآیند برخی امور خارج از سیستم اداره کل ، نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز ملزم به ارائه خدمت مناسب به اربا ب رجوع می باشند که باید دقت نظر کافی در این مهم را داشته باشند ودر صورت لزوم ارباب رجوع به اداره کل مراجعه کند. وی با بیان اینکه با توجه به نوع خدمت در آموزش وپرورش باید بر اساس نیاز مخاطب خدمات برنامه ریزی شود، ادامه داد: کاهش روند مراجعه حضوری ارباب رجوع به دوایر وسرعت بخشی به امور به شرط بستر سازی مناسب در میز خدمت تحقق خواهد یافت.مالمیر تصریح کرد:چنانچه تعداد مراجعان به میز خدمت در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش با تراکم بالاباشد باید از سیستم نوبت دهی الکترونیکی استفاده کرد. وی در ادامه به مشخص بودن فرایند کار در میز خدمت آموزش و پرورش در البرز پرداخت و افزود: روند کار باید مشخص باشد تا ارباب رجوع در هنگام مراجعه دچار سردرگمی نشود . استان البرز 460 هزار دانش آموز و حدود 25 هزار معلم دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود