19 شهریور 1397
شماره خبر: 201497

بازدید ناظران استانی از روند اجرای پروژه مهر در مدارس ناحیه 4 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید ناظران استانی از روند اجرای پروژه مهر در مدارس ناحیه 4 کرج


در راستای تحقق اهداف پروژه مهر، گروهی ازکارشناسان و مسئولین کارگروه های پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از روند اجرای پروژه مهر و ثبت نام دانش آموزان در مدارس ناحیه 4 کرج بازدید کردند.
19 شهریور، 15 نفراز مسئولان و کارشناسان اداره کل، در قالب 5 اکیپ ، با همراهی تنی چند از کارشناسان و مسئولان ناحیه4از مدارس ناحیه4 بازدید به عمل آوردند.کارشناسان و مسئولین کارگروه های پروژه مهر استان البرز ضمن حضور در مدارس و بازید از روند اجرای پروزه مهر و ستاد ثبت نام در این ناحیه ، جلسه ای به منظور ارائه گزارش عملکرد مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش و مسئولین کارگروه های ستاد پروژه مهر ناحیه برگزار نمودند. مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ، در جلسه ای که پس از بازدید کارشناسان استان از مدارس ناحیه صورت گرفت، گزارشی از روند اجرای پروژه مهر در مدیریت و مدارس به ناظران ارائه داد و گفت : مهمترین کار این مدیریت سازماندهی و چینش نیروی انسانی و اجرای دقیق پروژه مهر بوده که این کار با همکاری خوب کارشناسان ، معلمان و دبیران صورت گرفته و انشاءالله در بازگشایی مدارس مشکلی نخواهیم داشت . قاسم پوستین دوز در ادامه ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور نمایندگان ستاد پروژه مهر استان در این ناحیه گفت : امید است با راهنمایی های شما عزیزان بتوانیم مهر شکوهمندی داشته باشیم.
گفتنی است در پایان کارشناسان ارزیاب ضمن تقدیراز ازعملکرد مدیران مدارس در راستای اجرای پروژه مهر عنوان داشتند: وضعیت اقدامات انجام شده بسیارمطلوب و نشان دهنده این است که همکاران بیشترین تلاش را در راستای انجام پروژه مهر بکارگرفته اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود