29 مهر 1397
شماره خبر: 203707

اولیا و مربیان، بالهای تربیتی فزرندان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اولیا و مربیان، بالهای تربیتی فزرندان


قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم متمرکز استانی هفته پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان شرافت مورخ 97/07/29 در جمع اولیا و مربیان از جایگاه خانواده و نقش آن در جامعه سخن گفت و اظهار داشت: احیای نقش تربیتی خانواده به عنوان اولین کانون تربیتی ضروری و اولیا و مربیان را دو بال تعلیم و تربیت در کشور دانست و خواستار همفکری و هم اندیشی بیشتر بین اولیا و مربیان شد .
قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم متمرکز استانی هفته پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان شرافت مورخ 97/07/29 در جمع اولیا و مربیان از جایگاه خانواده و نقش آن در جامعه سخن گفت و اظهار داشت: احیای نقش تربیتی خانواده به عنوان اولین کانون تربیتی ضروری و اولیا و مربیان را دو بال تعلیم و تربیت در کشور دانست و خواستار همفکری و هم اندیشی بیشتر بین اولیا و مربیان شد . وی در ادامه با بیان اینکه پیوند اولیا و مربیان در مدارس باعث رشد و بالندگی دانش آموزان می شود افزود: بذر و بستر تربیت فرزندان خانواده و پرورش آنها با معلمان و مربیان است و ما به دنبال ارتباط مناسب بین اولیا و مربیان هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش در قسمتی از بیانات خود با اشاره به نقش اولیا و مربیان از چگونگی تربیت فرزندان سخن گفت و تاکید کرد: با شعار نمی شود فرزندانمان را تربیت کنیم و از اصول تربیتی که تکریم ، محبت، صداقت و آزادی است صحبت کرد و مربیان و معلمان و اولیا را به محبت کردن و احترام گذاشتن به فرزندان و دانش آموزان دعوت کرد. وی در پایان با اشاره به اینکه تربیت الهامی است نه انشایی، از لزوم شاد زیستی دانش آموزان در مدارس سخن گفت و از مربیان و معلمان جهت ایجاد شور و نشاط بیشتر در بین دانش آموزان، امداد طلبید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود