8 آبان 1397
شماره خبر: 204157

افتخارآفرینی دانش آموزان عضو پژوهش سرای معلم در جشنواره ملی دریا

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

افتخارآفرینی دانش آموزان عضو پژوهش سرای معلم در جشنواره ملی دریا


دانش آموزان عضو پژوهش سرای معلم ناحیه یک کرج در جشنواره ی ملی دریا مسیر پیشرفت با کسب رتبه ی اول ، دوم و سوم کشوری، افتخار آفرینی کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: پژوهش سرای معلم ناحیه یک کرج یکی از مراکز برتر پژوهش کشوری است که توفیقات آن، دلالت بر پویایی و زنده بودن این مرکز دارد. وی ادامه داد: کسب سه رتبه اول، دوم و سوم کشوری در جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت توسط دانش آموزان عضو پژوهش سرای معلم ناحیه ١ کرج، آخرین افتخار آفرینی این مرکز می باشد. وی افزود: فراخوان چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خرداد ماه 1397 در دو بخش، با 8 موضوع اطلاع رسانی شد . و به نقل از دبیرخانه کشوری این جشنواره، تعداد ٢٠٠٠ اثر از کل کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال و داوری شد. و در نتیجه، دانش آموزان البرزی عضو پژوهش سرای معلم، موفق شدند دو رتبه اول در محور ابداعات و اختراعات و یک رتبه دوم و یک رتبه سوم در محور مقاله های پژوهشی این جشنواره را به خود اختصاص دهند. در این جشنواره... : کیمیا قاسمی- آرزو اسابه از دبیرستان دوره اول فرزانگان ٤ و عضو پژوهش سرای معلم با طرح تصفیه آب به روش الکتروفنتون موفق به کسب رتبه اول در محور ابداعات و اختراعات شدند . هلیا خطیبی با طرح مبدل اختراعی استحصال آب از هوااز دبیرستان دوره دوم فرزانگان ١ موفق به کسب رتبه اول در محورابداعات و اختراعات شد. مطهره شجاعی- پرنیان صادقی- سانیا عظمیان – پانته علامی با طرح بهینه سازی تولید بیو پلاستیک از دبیرستان دوره اول فرزانگان ١موفق به کسب رتبه دوم در محور مقاله پژوهشی شدند.
رزا محمدعلی تهرانی از دبیرستان دوره دوم ملاصدرا ناحیه ١با طرح رفع آلودگی های محیط های آبی از فلزت سنگین موفق به کسب رتبه سوم در محور مقاله پژوهشی شد . مهکامه میرزا خانی با طرح ساخت سلول خورشیدیاز دبیرستان دوره اول ملاصدرا ناحیه ١در محور ابداعات و اختراعات شایسته تقدیر شدمبینا ابراهیمی- هلیا حاجی زاده-نگار صادقی با طرح جداسازی آلاینده های نفتی از سطح دریااز دبیرستان دوره اول فرزانگان ٢ در محور ابداعات و اختراعات شایسته تقدیرشدند. پریسا آژیر از دبیرستان دوره دوم ملاصدرا ناحیه ١با طرح اجاق خورشیدی در محور ابداعات و اختراعات شایسته تقدیر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود