9 آبان 1397
شماره خبر: 204190

پیام همایش اربعین حسینی اتحاد و همبستگی مسلمانان بود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پیام همایش اربعین حسینی اتحاد و همبستگی مسلمانان بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: پیام همایش اربعین حسینی اتحاد و همبستگی بود.
حجت الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: حضور مسلمانان از اقصی نقاط جهان در همایش میلیونی اربعین نشان از عشق و ارادت آنها به حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد موانع و کارشکنی تلاش کردند تا این حماسه بزرگ در تاریخ اسلام را کمرنگ کنند، افزود: شور عشق حسینی در دل های عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام امسال بیشتر از سال های گذشته موج می زد و بحمد الله با وجود مشکلات اقتصادی مردم ایران اسلامی با حضور میلیونی خود بار دیگر ثابت کردند که هیچ اقدامی نمی تواند آنها را از بزرگداشت شعائر دینی منع کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: رفتار و منش زائران ایرانی در برخورد با براداران عراقی قابل تحسین بود. عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در این سفر معنوی به تصویر کشاندند. وی عنوان کرد: حفظ شعائر دینی و انتقال آن به نسل های بشری می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی باشد که دامنگیر نسل جوامع بشری شده است. مسعودی استقبال نسل جوان را از این همایش بزرگ مهم برشمرد و افزود: مهم این است که جوانان ما به خوبی اهداف قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام را درک کنند و بدانند که عزت و افتخار شیعه در پیروی از فرهنگ ناب محمدی (ص) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود