1 شهریور 1399
شماره خبر: 240671

مانور بازگشایی مدارس تمرین آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مانور بازگشایی مدارس تمرین آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در سی و پنجمین جلسه شورای معاونین بر این نکته تاکید کرد که مانور بازگشایی مدارس تمرین آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی است.

سی و پنجمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان به ریاست مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش و با حضور سایر اعضاء و با موضوع مانور بازگشایی مدارس برگزار شد.در ابتدای جلسه معاونین به ارائه گزارشی از حوزه های خود پرداخته و خبر از آمادگی و ابلاغ بخشنامه ها جهت آمادگی مدارس برای بازگشایی دادند.مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در این جلسه در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های معاونین و کارشناسان آموزش، به نقش آنان در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف اشاره داشته و بر اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی در بازگشایی مدارس تاکید کرد.
رئیس دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان نظرآباد در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: سال تحصیلی جدید بر محور آموزش مجازی است و ما باید بتوانیم در کنار یکدیگر این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. وی در ادامه در مورد مانور بازگشایی مدارس افزود: مانور بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید؛ تمرین آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی است که امیدواریم با همت و تلاش همکاران به اهداف ترسیم شده برسیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود