30 شهریور 1399
شماره خبر: 242235

مراسم بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی برگزار شد.

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مراسم بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی برگزار شد.


مراسم بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی با حضور شاعران و مسئولین محترم انجمن های ادبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن چند منظوره گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.

مراسم بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، علی مرادی نور معاون فرهنگی و رسانه ای، مسئولین و کارشناسان اداره کل،شاعران و مسئولین محترم انجمن های ادبی، ساعت 17 الی 19 روز شنبه 29 شهریور 1399 در محل سالن چند منظوره گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.
در ابتدای این جلسه ابتدا آقای خسرو عباسی دبیر انجمن های ادبی البرز و مجری برنامه با پخش یکی از اشعار استاد شهریار با صدای خود ایشان یاد و خاطره این شاعر ارزشمند کشورمان را زنده کردند.
علی مرادی نور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به بیان نقش شهریار در نامگذاری روز شعر و ادب پارسی پرداختند و از نام و یاد این استاد ارزشمند حوزه شعر و ادبیات کشور به نیکی یاد کردند.
در ادامه این جلسه برخی شاعران حاضر به شعرخوانی اشعار استاد شهریار پرداختند و استاد نوراله نریمانی و استاد تبریزلی از شاعران پیشکسوت استان البرز خاطراتی از استاد شهریار در مراسم ذکر کردند و فضای مراسم را به نام و یاد خاطرات استاد شهریار عطرآگین کردند.
در انتهای این مرسم ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن بیان اهمیت روز شعر و ادب پارسی از جایگاه استاد شهریار در شعر کشور یاد کردند.
گفتنی است پس از اتمام این مراسم دفتر خانه شعر، ادبیات و انجمن های ادبی البرز با حضور مسئولین افتتاح گردید.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود