23 آبان 1390
شماره خبر: 2462

امام جمعه ساوجبلاغ:اطاعات ما از ولایت اعتقادی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

امام جمعه ساوجبلاغ:اطاعات ما از ولایت اعتقادی است

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی بر اساس اعتقادات قلبی از ولایت پیروی می‌کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی‌ در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر گفت: ملت ایران بر اساس آموزه‌های دینی به این اعتقاد قلبی رسیده‌اند که اطاعت از ولایت در حقیقت پیروی از امامت است.
وی تصریح کرد: برای ملت ایران پیروی از ولایت اصل و واجب است و آنها هیچگاه حرکت در مسیر رهبری را ترک نخواهند کرد.
این مسئول با اشاره به ایثار و فداکاری ملت ایران طی سه دهه عمر جمهوری اسلامی گفت: در این سه دهه مشکلات بسیاری بر سر راه ملت ایران پدید آمده است که هر کدام از آنها می‌توانست جامعه‌ای را از درون متلاشی کند.
ناطقی افزود: به عنوان نمونه در دوران هشت سال دفاع مقدس زمانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمان جهاد صادر فرمودند، فرماندهان سپاه و ارتش اعلام کردند که جبهه‌ها با حضور گسترده داوطلبان روبرو شده و امکانات هماهنگی این تعداد داوطلب برای فرماندهان وجود ندارد.
وی ادامه داد: اگر این روحیه را با سربازان آمریکایی در زمان حمله به عراق و افغانستان روبرو کنیم که برای جنگیدن هزار اما و اگر آورده و در نهایت نیز ده‌ها نفر از آنان دچار افسردگی شده و خودکشی کردند، به پاسخ بسیاری از سوالات دست پیدا می‌کنیم.
خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقرار ولایت فقیه در راس نظام است، گفت: بسیاری از موفقیت‌های سال‌های اخیر به واسطه هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب و پیروی تمام و کمال ملت ایران از معظم‌له است.ناطقی در پایان تاکید کرد: به همین دلیل است که کشورهای غربی و ضد انقلاب داخلی برای اینکه بتواند به اهداف شوم خود دست یابد، همواره ولایت را مورد حمله قرار داده و می‌دانند تا زمانی که ملت ایران پیروی از ولایت را با جدیت دنبال می‌کنند، توطئه‌های آنان شکست خواهد خورد.


منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود