19 آذر 1390
شماره خبر: 2771

افتتاح بزرگترین پارک خطی کلانشهر کرج در منطقه 5

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 افتتاح بزرگترین پارک خطی کلانشهر کرج در منطقه 5

سپیدار آنلاین: معاون فنی و عمرانی منطقه 5 شهرداري كرج از افتتاح پارک سرداران به عنوان بزرگترین پارک خطی کلانشهر کرج در 22 بهمن سال جاری خبر داد .
علی خوشگر در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج گفت: این پارک خطی به مساحت دو هزار و 600 متر مربع دارای باند دوچرخه سواری به طول یک هزار و 400 متر و مسیر تندرستی به طول یک هزار و 200 متر است. وي افزود: در این پارک 14 باب آلاچیق،شش عدد آب خوری و 80 عدد نیمکت،40 سطل زباله و 80 پایه چراغ و شش هزار و 400 متر مربع جدول کاری انجام شده است. این مسئول عنوان کرد:همزمان با افتتاح پارك خطي ،فضاي سبز خطی این پارک نیز در مجموع به مساحت یک هکتار بهره برداری مي شود. اين مسئول ادامه داد: براي اجراي اين پروژه هزینه ای بالغ بر 450 ميليون تومان اختصاص يافته است.
خوشگر عنوان كرد: طبق پيش بيني مقرر شده است كه با اتمام عمليات اجرايي، اين پروژه در 22 بهمن با حضور مسئولان استاني و شهرستاني افتتاح و بهره برداري شود. اين مسئول افزود:در حال حاضر ميزان سرانه فضاي سبز در منطقه كافي نيست اما این میزان نسبت به سال گذشته افزايش مطلوبي داشته است كه تا پايان سال جاري نيز برنامه ها و طرح هاي مختلفي در اين زمينه اجرا مي شود. معاون فنی و عمرانی منطقه 5 شهرداري كرج همچنین از کاشت یکهزار و 500 اصله درخت چنار،یکهزار و 200 بوته انواع درختچه های گلدار و دوازده هزار بوته گل رز در این پارک خبر داد. وی اضافه کرد: همچنین400 کامیون خاک زراعی در این پارک ریخته و 300 کامیون نخاله و ضایعات تخلیه شد. خوشگر تاکید کرد:ایجاد پارک سرداران با هدف ارائه خدمات به شهروندان و ايجاد روحيه شادابي و نشاط بين آنها در حدفاصل بلوار حدادی تا میدان امام خمینی منطقه 5 كلانشهر كرج احداث می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود