10 بهمن 1401
شماره خبر: 279599

بازدید مدیر کل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چاپخانه‌های البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



استان البرز میزبان مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. علی اکبر ابراهیمی،مدیر کل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر به این استان از چاپخانه‌های البرز بازدید کرد.
علی اکبر ابراهیمی- مدیرکل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی نوروزی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از چندین چاپخانه استان البرز از جمله «کارن» به مدیریت محسن‌عبدی، چاپخانه «ستاره»، به مدیریت علی میدانی, چاپخانه «کهکشان» به مدیریت مسعود بهرامی، و چاپخانه «پارسیان چسب» به مدیریت احمد علی کاووسی در شهرستان کرج بازدید به عمل آوردند.در این بازدید مدیرکل چاپخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داد: جای خرسندی است که چنین کارهای با کیفیتی در این مجموعه‌ها ارائه می‌شود. امیدواریم با حمایت استانی و کشوری از چنین مجموعه‌هایی و همت بلند مدیران آنها شاهد موفقیت بیش از پیش صنعت چاپ در البرز و کشور باشیم.
وی ابراز داشت: این مجموعه‌ها پتانسیل و ظرفیت لازم برای توسعه را دارند البته نیاز به حمایت استانی و کشوری نیز وجود دارد.مدبران این مجموعه‌ها نیز ضمن بیان دغدغه‌ها و چالش‌های موجود خواستار حمایت بیشتر دولت از این صنعت شدند .بازدیدهای دکتر ابراهیمی از چاپخانه‌های البرز با سفر به اشتهارد ادامه یافت.شایان ذکر است، در سفر استانی دکتر « یاسر احمدوند» معاون فرهنگی و مدیران کل ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان البرز، دکتر محمدحسین ظریفیان یگانه مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی، دکتر اسماعیل جانعلی پور مدیر کل مجامع و تشکل‌های فرهنگی و دکتر علی اکبر ابراهیمی مدیرکل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را همراهی می‌کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود