24 آذر 1390
شماره خبر: 2959

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی ساوجبلاغ از هنرستان فنی موفقیان بازدید کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی ساوجبلاغ از هنرستان فنی موفقیان بازدید کرد

سپیدار آنلاین: ارمندئی رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ از سایت کارگاهی هنرستان فنی موفقیان هشتگرد بازدید کرد.
وی در گفتگو با خبرنگار پیام سپیدار هدف از این بازدید را سیاست دولت در بخش کلان برنامه ریزی اشتغال کسانی که به صورت فنی حرفه ای تدریس می کنند اعلام کرد و گفت: خوشبختانه نگاه مثبت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به رشته های فنی و عملی این امکان را می دهد تا با شناسایی نیازهای کشور دانش آموزان را به سمت اشتغال کارآمد سوق دهیم.
وی افزود: ایجاد تبادل نظر بین مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان های آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات و امکانات همدیگر و برقراری ارتباط با مراکز صنعتی تولیدی و بازدید دانش آموزان از این صنایع می تواند این خلع که هم اکنون احساس می شود فارغ التحصیلان این رشته ها فقط به طور تئوری با کارهای تخصصی و فنی آشنایی دارند از بین برود و در بخش کلان از لطمه زدن به بخش تولیدی جلوگیری کند. ارمندئی برنامه ریزی جهت بازدید از صنایع و هماهنگی با استادهای کارآمد در بخش آموزش و تهیه بخشی از مواد مصرفی اولیه برای دانش آموران را از دیگر برنانه های این اداره اعلام کرد.
رضا زارعی نژاد رئیس هنرستان فنی موفقیان نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام رضایت از همکاری اداره کار و رفاه اجتماعی, رشته های موجود در این آموزشگاه را الکترونیک, الکتروتکنیک, ساخت و تولید, مکانیک, صنایع شیمیایی برشمرد و از مسئولان خواست در جهت فراهم کردن مواد مصرفی اولیه و تجهیزات لازم این آموزشگاه را یاری کنند. گفتنی است در این آموزشگاه 280 دانش آموز به یادگیری دروس فنی می پردازند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود