28 دی 1390
شماره خبر: 4211

پیام نور البرز در محل خود باقی می ماند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پیام نور البرز در محل خود باقی می ماند

رئیس دانشگاه پیام نور البرز گفت: بر اساس دستور و نامه کتبی معاون رئیس جمهور، این دانشگاه در محل فعلی خود باقی می ماند.
محمدعلی قره اظهار داشت: در حال حاضر در ساختمان جدید دانشگاه پیام نور البرز 20 هزار دانشجو مستقر شدندو مشکل سیستم گرمایشی این دانشگاه نیز برطرف شده است.
وی افزود: دانشگاه به زودی به تجهیزات مورد نیاز مجهز و دومین سالن آن نیز به بهره برداری می رسد. رئیس دانشگاه پیام نور البرز در خصوص واگذاری بخشی از زمین و یا ساختمان دانشگاه پیام نور به صدا و سیما اظهار داشت: استاندار البرز پیشنهاد واگذاری بخشی از زمین دانشگاه پیام نور به صدا و سیما را مطرح کرده اند که این موضوع تصمیمی چند جانبه میان پیام نور، استانداری و صدا و سیماست. وی گفت: بر اساس نامه کتبی معاون اول رئیس جمهور دانشگاه پیام نور البرز باید در محلی که متعلق به خودش است مستقر بماند.
قره افزود: واگذاری بخشی از زمین دانشگاه دانشگاه پیام نور به صدا و سیما هم در صورت توافق نهایی صورت می گیرد. این در حالیست که مدتی است استاندار البرز از واگذاری 15 هکتار از زمین دانشگاه پیام نور به صدا و سیمای البرز خبر داد بود.
صدا و سیمای البرز در حال حاضر معطل محلی مناسب برای راه اندازی شبکه استانی است که ساختمان و موقعیت آن قابل بهره برداری فنی باشد و ساختمان دانشگاه پیام نور به گفته کارشناسان مناسب ترین مکان برای این اقدام است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود