7 اسفند 1390
شماره خبر: 5225

صدا و سیماوارد تعامل شود/ گفتگو راه حل مسئله است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

صدا و سیماوارد تعامل شود/ گفتگو راه حل مسئله است

رئیس دانشگاه پیام نور کرج با انتقاد از موضع صدا و سیما در مواجهه با دانشگاه پیام نور برای تخصیص بخشی از زمین این دانشگاه به این سازمان، گفتگو و تعامل را تنها راه رسیدن به نتیجه خواند.
محمد علی غره در خصوص واگذاری زمین دانشگاه پیام نور به سازمان صدا و سیما اظهار داشت: در این شهر زمین برای تخصیص به صدا و سیمای استان زیاد است؛ به ویژه زمین دانشگاه هنر که بی استفاده مانده است. وی افزود: ضمن اینکه رشته های مهندسی، صنعتی و کشاورزی دانشگاه پیام نور به کارگاه و آزمایشگاه نیاز دارد که به طور طبیعی در زمین همین دانشگاه باید احداث شود. غره تاکید کرد: چنانچه صدا و سیما متقاضی زمین دانشگاه است و آن را از نظر ژئوپلیتیکی مناسب می داند، باید از راه گفتگو و تعامل وارد شود.
وی اذعان داشت: متاسفانه صدا و سیما تا کنون از طرق مختلف از جمله نهاد ریاست جمهوری و استانداری درصدد رسیدن به خواسته خود است. رئیس دانشگاه پیام نور کرج با یبان اینکه نمی خواهیم بخشی نگر باشیم، تاکید کرد: ما مدیر جمهوری اسلامی هستیم و معتقدیم در یک نظام ارزشی و فرهنگی هم باید مشکلات گفته و هم به رفع آنها همت گمارده شود و در این زمینه احساس تعهد و رسالت می کنیم.
دانشگاه پیام نور ملک بنده نیست؛ قسمتی از مسئولیت است
رئیس دانشگاه پیام نور کرج گفت: صدا و سیما ملک بنده نیست بلکه قسمتی از مسئولیت بنده است؛ اما صدا و سیما از موضع بالا برخورد می کند؛ در حالیکه ما برای رفع مشکلات صدا وسیما نیز احساس تکلیف می کنیم. وی افزود: صدا و سیما باید نگران وضعیت 20 هزار دانشجوی این دانشگاه باشد؛ همانگونه که ما در قبال آنها احساس مسئولیت می کنیم و گفتگو را برای رسیدن به نتیجه پیشنهاد می کنیم. غره تصریح کرد: این سازمان حتی یک بار به صورت مستقیم با دانشگاه وارد مذاکره نشد و هر بار طریق غیر منطقی زور را برگزید.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود