3 بهمن 1390
شماره خبر: 4328

وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را نباید به کارهای کوچکی محدود کنیم.

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را نباید به کارهای کوچکی محدود کنیم.

سپیدارآنلای:قادر آشنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: عده ای وظایف و کارهای اداره ارشاد را به کارهای کوچکی محدود کرده اند در حالی که وظیفه ارشاد حفظ میراث معنوی قومیت ها و نژادها و فرهنگ های مختلف است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، قادر آشنا در مراسم اختتامیه هشتمین سوگواره منطقه ای وفا در جمع عزاداران و شبیه خوانان شرکت کننده در مراسم اظهارداشت: وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نگه داشتن هنر اسلامی و حفظ فرهنگ نیکوی هر قوم و نژاد است.
وی افزود: عده ای وظایف و کارهای اداره ارشاد را به کارهای کوچکی محدود کرده اند در حالی که وظیفه ارشاد حفظ میراث معنوی قومیت ها و نژادها و فرهنگ های مختلف است. آشنا تصریح کرد: هم اکنون در آستانه انتخابات هستیم و در حالی که عده زیادی در کشور برای هرچه با شکوهتر برگزارشدن آن تلاش می کنند، دشمنان کشور اسلامی سعی دارند شرکت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و وظیفه ماست که هر چه بهتر در انتخابات شرکت کنیم زیرا مسئولان نظام و خانواده های شهدا شرکت حداکثری در انتخابات را از همه مردم انتظار دارند . مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان ازکلیه برگزار کنندگان سوگواره وفا که زحمات زیادی برای برگزاری آن متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود