13 خرداد 1391
شماره خبر: 7582

اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ از اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی با هدف ترویج و تبیین اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این شهرستان و در ایام ارتحال امام (ره) خبر داد.
علی حدادی اظهار داشت: یکی از برکات بسیار ارزشمند که امام راحل (ره) برای ملت ایران به یادگار گذاشته، اندیشه‌های ایشان است. وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) که تربیت شده مکتب ولایی شیعه است، با بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام و فرهنگ غنی تشیع، اندیشه‌هایی را برای ما به یادگار گذاشته است که در صورت تمسک و توجه به آنها به سعادت دنیوی و اخروی دست‌ پیدا خواهیم کرد.
غرب با اندیشه امام (ره) دشمنی دارد
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: اگر امروز شاهد دشمنی و کینه غربی‌ها با ملت ایران و جمهوری اسلامی هستیم، به این دلیل بوده که آنها با مبانی فکری انقلاب ما که همان اندیشه‌های دینی امام (ره) است، ‌دشمنی دارند. حدادی افزود: دلیل موفقیت و سربلندی ملت ایران طی سا‌ل‌های پس از انقلاب نیز این است که ما همواره حول محور ولایت و با اتکا به ایمان به مبانی اسلامی و بهره‌مندی از اندیشه‌های امام (ره) حرکت کرده‌ایم.
لزوم تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای نسل جوان
وی خاطرنشان کرد: بنابراین برای تداوم حرکت انقلاب نیازمند توجه بیشتر به اندیشه‌های امام خمینی (ره) هستیم که برای تحقق این مهم نیز لازم است جوانان ایرانی با تفکر این رهبر معنوی بیش از گذشته آشنا شوند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی بسیاری در شهرستان ساوجبلاغ از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی طراحی شده است. حدادی افزود: در میان این برنامه‌ها حدود 150 برنامه فرهنگی مهم تدارک دیده شده است که طی روزهای آینده اجرایی می‌شود. به گفته وی، هدف از اجرای این برنامه‌ها تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و آشنایی بیشتر نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با تفکر امام راحل است. حدادی گفت: برنامه‌هایی چون همایش‌ها و نشست‌های سیاسی با محوریت پاسخ به پرسش‌های نسل جوان، اجرای سمینارهای فرهنگی و هنری با موضوع اندیشه‌های امام (ره) در مناطق روستایی و شهری ساوجبلاغ و بالاخره برگزاری همایش زن و خانواده از دیدگاه امام خمینی (ره) از جمله این برنامه‌ها است. وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری مراسم‌های ویژه ارتحال امام (ره)، بتوانیم جوانان و نوجوانانی که زندگی پربرکت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند، بیش از گذشته با زندگی این بزرگوار و اندیشه‌های ایشان آشنا شوند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود