4 تیر 1391
شماره خبر: 8195

تخلف مدارس دولتی در زمان ثبت‌نام برخورد می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تخلف مدارس دولتی در زمان ثبت‌نام برخورد می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی مدیران مدارس دولتی در زمان ثبت‌نام از دانش‌آموزان با جدیت برخورد می‌شود.
عبدالله نژادفلاح اظهار داشت: مدارس دولتی متعلق به تمام مردم است و هر خانواده‌ای حق دارد بدون دغدغه و نگرانی فرزند و یا فرزندان خود را برای تحصیل در این مدارس ثبت‌نام کند. وی تصریح کرد: یکی از قوانینی که به صورت جدی اجرای آن از سوی وزارت آموزش و پرورش و ادارات استانی و شهرستانی پیگیری می‌شود، مربوط به ثبت‌‌نام رایگان از دانش‌آموزان است.
مردم به مدارس دولتی پول ندهند
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: بر این اساس هیچ یک از مدارس دولتی حق دریافت تحت هر شرایطی را ندارند. نژادفلاح افزود: حسن اجرای این قانون با جدیت در سراسر شهرستان ساوجبلاغ و توابع اطراف پیگیری می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برخورد قاطع خواهیم داشت.
تشکیل تیم‌های نظارتی و بازرسی در آموزش و پرورش ساوجبلاغ
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اجرای این قانون چگونه از سوی مدیریت آموزش و پرورش ساوجبلاغ رصد می‌شود؟ ادامه داد: دو راهکار برای این منظور در نظر گرفته شده که نخست پیگیری سریع و بدون تاخیر گزارش‌های مردمی است. رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ یادآور شد: از مردم و والدین دانش‌آموزان تقاضا داریم که در صورت مشاهده تخلف از سوی مدیریت مدارس دولتی، بلافاصله موضوع را به آموزش و پرورش اطلاع دهند. این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های نظارتی ثابت و سیار نیز تشکیل شده که به صورت محسوس و نامحسوس روند ثبت‌نام از دانش‌آموزان در این شهرستان را رصد می‌کند. نژادفلاح در پایان اذعان داشت: تیم نظارتی ثابت در اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ دایر است و چند تیم سیار نیز به صورت نامحسوس به مدارس سرکشی کرده و حسن اجرای این قانون را رصد می‌کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود