7 تیر 1391
شماره خبر: 8351

یادواره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

یادواره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در استان البرز برگزار شد

همزمان با سی و یكمین سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش یادواره این شهدای گرانقدر با حضور رییس هیئت امنای بنیاد فرهنگی هفت تیر ،مسوولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم درمسجد رسول اكرم (ص)كرج برگزار شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در این آیین گفت: حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش جایگاه بسیار ویژه ای درتاریخ انقلاب اسلامی ما دارد و لازم است همواره ملت ایران گردهم جمع شوند و مروری بر این واقعه كه از سوی عوامل استكبار طراحی و اجرا شد داشته باشند. 'حسین كاشانی پور' افزود : با رمزگشایی خط استكبار به این نتیجه می رسیم كه ترور بزرگان و اندیشمندان انقلاب اسلامی یكی از اهرم های فشار قدرت های استكباری بر كشورهای اسلامی به ویژه انقلاب اسلامی ایران است. وی اظهار داشت : این اهرم زور و استكباركشورهای بیگانه پس از سی و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با ترور دانشمندان هسته ای كشور ادامه دارد . كاشانی پوربیان داشت: كشورهای استكباری چشم دیدن پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را در زمینه های مختلف ندارند و امروزه می خواهند هر قدمی كه درجهت پیشرفت انقلاب اسلامی برداشته می شود را نابود كنند. وی گفت : اكنون زمان بیداری وبصیرت است و ما باید با معرفی جان فشانی های افراد بزرگی همچون شهید آیت الله بهشتی جوانان انقلاب اسلامی را از توطئه های دشمنان اسلام آگاه كنیم . وی تاكید كرد: شان شهدای هقتم تیر بسیار والا است و حضور مسوولان استانی ، شهرستانی و مردم درجهت بیان اهداف و مسیر شهدا بسیار لازم و واجب است .
درآیین بزرگداشت شهادت آیت الله شهید بهشتی و هفتاد و دو تن ازیارانش فرمانداركرج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، معاون سیاسی وامنیتی فرماندار، فرمانده سپاه كرج و برخی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود