31 خرداد 1391
شماره خبر: 8099

اهداف ترورهای اول انقلاب باید برای جوانان تشریح شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اهداف ترورهای اول انقلاب باید برای جوانان تشریح شود

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی غربی‌ها با حمایت از تروریست‌ها، دست به ترور بزرگان انقلاب ما زدند که اهداف آنها باید برای نسل جوان امروز به درستی تشریح شود.
ناصر رجبی اظهار داشت: تیر ماه هر سال برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخی از روزها و ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی است. وی تصریح کرد:‌ در این ماه دشمنان خارجی با اجیر کردن بدخواهان داخلی و منافقین کوردل دست به ترور و به شهادت رساندن بزرگانی همچون شهید مظلوم بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیر زده و داغی همیشگی بر دل‌های ملت انقلابی ایران بر جای گذاشتند. معاون سیاسی استاندار البرز افزود: در حادثه هفتم تیر بهترین فرزندان انقلاب و امام خمینی (ره) به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هدف دشمنان از طراحی این نقشه شوم، به زانو درآوردن انقلاب بود.
هیچ یک از اهداف دشمنان از ترور بزرگان انقلاب محقق نشد
رجبی با اشاره به شهادت بزرگان اسلام و انقلاب در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر به لیست شهدای ترور نگاه کنیم، در می‌یابیم که غربی‌ها اهداف بسیاری از این ترورها داشتند که به فضل الهی هیچ یک از آنها محقق نشد. وی افزود: این اهداف باید برای نسل جوان به درستی تبیین شده تا بدانند که انقلاب اسلامی با چه ایثار و فداکاری ماندگار و سربلند بوده و ما چه دشمنان خبیثی را در مقابل خود داریم. معاون سیاسی استاندار تاکید کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ما این است که خود را در ظاهر حامی مردم نشان می‌دهند، اما در عمل رفتاری بر ضد حقوق ملت‌ها دارند. رجبی افزود: دشمنان خارجی انقلاب اسلامی که در حقیقت با جوامع مستقل و آزادی‌خواه دشمنی داشته و به دنبال تسلط بر کل منابع و ثروت‌های دنیا بوده،‌ با استفاده از ابزار مختلف مانند رسانه‌ها و اینترنت و ماهواره به دنبال پنهان کردن چهره واقعی خود هستند. وی در پایان تاکید کرد: در این شرایط ما باید با ترسیم اهداف ترور بزرگان انقلاب اسلامی به ویژه شهید مظلوم بهشتی، نسل جوان را با واقعیت آشنا کرده تا آنها بدانند با چه دشمنانی روبه‌رو هستیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود