8 مرداد 1391
شماره خبر: 9529

فاز نخست نقشه برداری و طراحی راه دسترسی به غار یخ مراد انجام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

فاز نخست نقشه برداری و طراحی راه دسترسی به غار یخ مراد انجام شد

سپیدار آنلاین:‌ معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان البرز از انجام فاز نخست نقشه برداری و طراحی راه دسترسی به غار یخ مراد خبر داد.
احمد ترکاشوند اظهار داشت: با توجه به اینکه غار یخ مراد یکی از آثارهای ثبت شده ملی است در حال حاضر فاز نخست نقشه برداری و طراحی راه دسترسی به غار یخ مراد در حال اجرایی شدن است. وی ادامه داد: این غار یکی از جاذبه های مهم گردشگری استان البرز است و تورهای البرزگردی معمولاً بازدید از این غار را در برنامه البرزگردی خود قرار می دهند.
معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان البرز افزود:‌ عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز می شود و هدف از این کار این است که در واقع ایمن سازی مسیر مهیا و راه دسترسی به غار آسان شود. ترکاشوند گفت:‌ اعتبار نقشه برداری این طرح 17 میلیون تومان بوده است و همچنین حدود 70 میلیون تومان برای اجرای آن در نظر گرفته شده است. معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان البرز اظهار داشت:‌ مدت زمان اجرایی شدن این طرح تا آخر شهریور ماه سال جاری است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود