8 مرداد 1391
شماره خبر: 9536

1500 تن در طرح تربیت حافظان و قاریان قرآنی در البرز نام نویسی كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

1500 تن در طرح تربیت حافظان و قاریان قرآنی در البرز نام نویسی كردند

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: با آغاز طرح تربیت حافظان و قاریان قرآنی در این استان، تاكنون یكهزار و 500 تن در این طرح نام نویسی كرده اند.
'جلیل مسگری' افزود: در اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان قرآنی در استان البرز، آستان مقدس 33 امامزاده آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلام كرد. وی با اشاره به اینكه كار نام نویسی برای مرحله اول طرح انجام شده ، اظهار داشت: كلاس های آموزشی این طرح از ابتدای ماه مبارك رمضان آغاز شده و باید تا پایان سال 91 به انجام برسد. وی بیان داشت: این طرح در سه مقطع سنی هفت تا 12 سال حفظ جزء 30 قرآن، نوجوانان 13 تا 18 سال كه حفظ جزء یك و 30 و در مقطع سوم برای گروه سنی جوانان و بزرگسالان حفظ جزء های یك و دو و 30 انجام می شود. مسگری گفت: آموزش حفظ قرآن برای شركت كنندگان بصورت رایگان بوده و پرداخت هزینه های جانبی همچون تهیه هدفون و واكمن بر عهده امامزادگان است.
وی با اشاره به اینكه كلاس های آموزشی دو الی چهار جلسه در هفته برگزار می شود، افزود: براساس تفاهم بین اوقاف و جامعه القرآن، امر آموزش علاقمندان توسط اساتید مجرب جامعه القرآن انجام می شود. معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان البرز در پایان با اشاره به اینكه كار نام نویسی از علاقمندان هنوز ادامه دارد، بیان داشت: در پایان حفظ هر جزء به شركت كنندگان گواهی معتبر حفظ ارایه می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود