10 مرداد 1391
شماره خبر: 9647

برگزاری محافل عزاداری شبهای قدر از نيمه رمضان در كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری محافل عزاداری شبهای قدر از نيمه رمضان در كرج

سپیدار آنلاین: مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مراسم ویژه ایام لیالی قدر در فرهنگسرای مهر جوان و مساجد سطح شهر خبر داد.
بهروز ورمحمدی با اعلام این خبر، افزود: گراميداشت ایام ویژه ماه مبارک، شب های قدر و احیاء در چهار نقطه شهر برگزار مي شود. وی افزود: مراسم ویژه ایام لیالی قدر در فرهنگسرای مهر جوان و مساجد سطح شهر با حضور عزاداران این امام همام در کرج برگزار می شود. این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین، همزمان با ماه مبارک رمضان در سه نقطه شهر از جمله تالار شهر، پارک تنیس، نمایشگاه گلستان جشن هاي مختلفي برگزار شده که در این جشنها از مجریان توانمند صدا و سیما نیز دعوت شده است.
بسته هاي فرهنگی ويژه ماه مبارک رمضان توزیع می شود
مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در ادامه اظهار داشت: در این ایام توزیع بسته هاي فرهنگی ويژه ماه مبارک رمضان در قالب نرم افزار نیز در دستور کار قرار دارد. این مسئول دیگر برنامه های این ایام را برگزاری جشنواره قرآنی، کرسی های تلاوت قرآن و ... عنوان کرد.
برپایی بازارچه محصولات مددجویان کمیته امداد مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح
ورمحمدی با بیان اینکه در این ایام کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر دستگاه های استان البرز نیز برنامه های مختلفی دارند، افزود: در این رابطه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک سایر دستگاههای استان طرح اکرام ایتام و برپایی بازارچه مددجویان را همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح به اجرا در آورده است. مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برپایی بازارچه محصولات مددجویان کمیته امداد و اجرای طرح اکرام ایتام و طرح ضیافت افطاری و همچنین آزادی محکومان مالی غیربزهکار را از جمله طرح های این کمیته با کمک سایر نهادهای استان البرز در ماه رمضان دانست.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود