2 مرداد 1391
شماره خبر: 9284

برپايي سه جشن ویژه ماه رمضان با حضور هنرمندان صدا و سيما در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 برپايي سه جشن ویژه ماه رمضان با حضور هنرمندان صدا و سيما در کرج

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در صدد است تا در ماه مبارک رمضان در سه نقطه شهر برای شهروندان کرجی برنامه های شاد و مفرحی را به اجرا در آورد.
مصطفی رضا حسینی با اعلام این خبر افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان در سه نقطه شهراز جمله تالار شهر، پارک تنیس، نمایشگاه گلستان جشن هاي مختلفي برگزار می شود که در این جشنها از مجریان توانمند صدا و سیما از جمله شهریاری احمدزاده دعوت خواهد شد. وی افزود: از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان برگزاری ایستگاه شادمانه، کرسی های تلاوت قرآن در مساجد، جشنواره قرآنی، نقاشی کاریکاتور، نگار گری صنایع دستی، تولید نرم افزارهای مرتبط با ماه رمضان، جشنواره سفره آسمانی است.
جشن بزرگ عید فطر در کرج برگزار می شود
این مسئول در ادامه از برگزاری جشن بزرگ عید فطر در کرج خبر داد و افزود: در پایان ماه مبارک رمضان مانند شروع این ماه مبارک جشن با شکوهی با حضور مسئولین شهری و شهروندان کرجی برپا می شود. معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه دین اسلام دین تعادل است،‌اضافه کرد:‌ برگزاري مراسم اتمام ماه مبارک رمضان و عيد فطر همانند استقبالی که از این ماه مبارک انجام شده است،باید باشکوه برگزار شود.
برپایی بازارچه محصولات مددجویان کمیته امداد مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح
رضاحسینی با بیان اینکه در این ایام کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر دستگاه های استان البرز نیز برنامه های مختلف دارند، افزود: در این رابطه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک سایر دستگاههای استان طرح اکرام ایتام و برپایی بازارچه مددجویان را همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح به اجرا در می آورد. معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برپایی بازارچه محصولات مددجویان کمیته امداد و اجرای طرح اکرام ایتام و طرح ضیافت افطاری و همچنین آزادی محکومان مالی غیربزهکار را از جمله طرح های این کمیته در ماه رمضان خواند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود