14 مرداد 1391
شماره خبر: 9813

جابه جایی سه مدیر طی حدود یک سال در اداره ارشاد کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جابه جایی سه مدیر طی حدود یک سال در اداره ارشاد کرج

سپیدار آنلاین: اداره ارشاد شهرستان کرج باز هم دستخوش تغییرات شد و این در حالیست که به رغم عملکرد مناسب مدیرفعلی تغییر ناگهانی مدیریت اداره ارشاد کرج تعجب اصحاب رسانه را بر انگیخت.
در حالی که دشمنان نظام و انقلاب هر روز و هر ساعت با ترفندهای مختلف به دنبال راه اندازی گروهک ها و فرهنگ های غربی خود هستند، مدیران ما در پی انتصاب های مختلف اند.
این تغییرات و جابه جایی ها در حالی در سطح استان و شهرستان کرج صورت می گیرد که بدون اطلاع و هماهنگی مدیران ارشد بوده است. سیده زهرا حسینی به رغم آنکه تنها پنج ماه از عمر مدیریتی خود را در ارشاد کرج سپری کرد توانسته اقدامات مهمی را در راستای؛ ساماندهی مراکز فرهنگی- هنری، ساماندهی مراکز چاپ و نشر، ساماندهی کانون های تبلیغاتی، ساماندهی موسسات چندمنظوره فرهنگی و هنری و آموزشگاه ها و همچنین رصد مشکلات و معضلات فرهنگی شهرستان کرج انجام دهد. به گفته برخی منابع آگاه، حجت الاسلام و المسلمین پیرعلی که به عنوان جایگزین زهرا حسینی معرفی شده از وزارت فرهنگ و ارشاد به این شهرستان آمده است. گفتنی است در طول یک سال گذشته مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج را علیرضا عسگری، زودبین و زهرا حسینی عهده دار بوده اند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود