16 مرداد 1391
شماره خبر: 9908

فراخوان مسابقه عکاسی از ضیافت الهی در البرز اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

فراخوان مسابقه عکاسی از ضیافت الهی در البرز اعلام شد

سپیدار آنلاین: دانشکده خبر واحدآموزش های تخصصی آزاد نمایندگی مرکزی استان البرز با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز فراخوان مسابقه عکاسی از ضیافت الهی را در البرز اعلام کرد.
در جهان امروز که جهان لحظه ها و فرصت هاست، عکس و هنر عکاسی را می توان از قوی ترین ابزار هنر معاصر به شمار آورد که به عنوان چشم سوم انسان، ناب ترین لحظات عرفانی و انسانی را به قاب تصویر می کشد تا ماندگار شوند. از این رو، دانشکده خبر واحدآموزشهای تخصصی آزاد – نمایندگی مرکزی استان البرز باهمکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز با فراهم کردن فضایی رقابتی و بهره مندی از آثار عکاسان حرفه ای وآماتور استان البرزبرآن است که تصویری تازه از هنر عکس و عکاسی عرفانی – مذهبی استان نوپای البرز را در معرض تماشای علاقه مندان قرار دهد. موضوعات این فراخوان شامل قرآن کریم، نماز و نیایش، نمازعید سعیدفطر، مراسم نورانی شب های قدر، سفره های افطاری وراهپیمائی روز قدس در استان البرز است.
شرایط شرکت در مسابقه فوق شامل موارد زیر است:
1. همهی عکاسان آماتور و حرفهای مقیم استان البرزمیتوانند در این جشنواره شرکت کنند.
2 .هر شرکتکننده میتواند حداکثر 10 تک عکس برای مسابقه ارسال کند.
ارسال DVD یا CD حداقل سایز ضلع کوچک 1000 پیکسل ، روی dpi و با وضوح 300 JPEG 3 .آثار باید فقط با فرمت شوند و نیازی به ارسال پرینت یا نسخهی چاپی نیست.
4 .تکمیل و امضاء فرم فراخوان و ارسال آن همراه با آثار الزامی است . دریافت فرم از سایت اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز.
5 .نحوه نامگذاری فایلها به این صورت است که عکس خود را برای شرکت از چپ به راست شماره ردیف از یک تا ده و نام و نام خانوادگی خود را به صورت تایپ انگلیسی به این فایلها بدهید.
6.برگزارکننده حق استفاده از عکسهای پذیرفتهشده را برای استفاده در فضاهای تبلیغاتی و محیطی، چاپ در کاتالوگ، بروشور یا هرگونه موارد انتشاراتی و تبلیغاتی برای خود محفوظ می دارد.
7.برگزارکننده مجاز است آثاری را که موارد مندرج در این فراخوان را رعایت نکرده باشند در هر مرحله از فرایند انجام جشنواره از دور رقابت خارج کند و هرگونه تبعات احتمالی چنین اقدامی متوجه فرستندهی اثر است.
8. مهلت ارسال آثار تا 5 شهریور 1391 تعیین شده است و این زمان تمدید نخواهد شد.
9. سی دی عکسهای پذیرفته شدده عودت داده نخواهند شد و پس از پایان داوری معدوم می شوند.
10 . ارسال آثار برای این جشنواره به معنای پذیرش همه مقررات آن است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود