9 آبان 1402
شماره خبر: 294809

نسل فهمیده ایم | سامان یوسفی برگزیده کشوری مسابقات فرهنگی و هنری فردا

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو



سامان یوسفی دانش آموز برگزیده کشوری مسابقات فرهنگی و هنری فردا در رشته نقد آثار ادبی و هنری، در آستانه روز دانش آموز در گفتگویی با اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز گفت: روز دانش آموز نشان دهنده‌ی قدرت، وحدت و یکپارچگی دانش آموزان ایران زمین است.
وی گفت: نقش دانش آموز در جامعه های امروزی، یک نقش پررنگ و عمیق هست و یکی از ارکان مهم هر کشور دانش‌آموزان هستند.دانش آموزان باید سعی کنند که در جامعه‌ای که زندگی می‌کنند در راستای اهداف جامعه قدم بردارند و به پیشرفت کشور در زمینه های علمی،فرهنگی و سیاسی کمک کنند؛همانطور که امروزه شاهد موفقیت های روزافزون دانش‌آموزان در کشورمان هستیم.
یوسفی ادامه داد: دانش‌آموز یعنی آینده‌ی یک کشور و در این زمان دانش آموزان باید با شناخت دقیق پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف اقدام به دفاع از خاک میهن مان کنند. دانش آموزان امروزی باید نقاط قوت کشور خود را به خوبی بشناسند و این نقاط قوت را در فضاهای آموزشی،فضای های مجازی گسترش دهند و باعث شناخت سایر قشر جامعه بشوند؛ دانش آموزان خود باید به نقطه‌ی قوت کشور تبدیل بشوند.دانش آموز البرزی افزود: همانطور که در صحبت ها اشاره شد،دانش آموز یعنی آینده‌ی کشور. دانش‌آموزان امروز، آینده‌ی کشور را می سازند، تلاش های آنها در زمنیه های پژوهشی و علمی و پیشرفت آنها یعنی تثبیت کردن ایران قوی،یعنی ساختن ایران قدرتمند برای مردم؛ داشتن ایرانی قدرتمند و سرافراز بسته به داشتن دانش‌آموزان پژوهشگر و با ایمان است.
وی بیان کرد: بنده از دوران کودکی علاقه خاصی به هنر مخصوصا رشته ادبیات داشتم.خواندن شعر حس فوق‌العاده‌‌ای را در من ایجاد می‌کرد و باعث می‌شد که بسیار کنجکاوانه به خواندن شعرها، مخصوصا شعرهای اصیل ایران زمین‌ ادامه بدهم.این علاقه‌ی من در سنین و مقاطع بالاتر شدت گرفت و باعث شد بصورت تخصصی به دنبال علاقه‌ی خود باشم.این پیگیری ها باعث شناخت من با هنر و ادبیات غنی کشور شد و این انگیزه‌ی من را برای ادامه راه دو چندان کرد.برگزیده کشوری مسابقات فرهنگی و هنری فردا ادامه داد: فعالیت های داخل مدرسه را خیلی ارزشمند می دانستم و‌ همیشه سعی می کردم در جشنواره ها و مسابقات مخصوصا هنری و ادبی شرکت کنم.وی در مورد مسابقات خود گفت:فعالیت من در دوران متوسطه‌ی اول بیشتر در سطح مدرسه و کلاس های هنری بود.در سال دوازدهم با توجه به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فردا تصمیم گرفتم در این مسابقات شرکت کنم. بعد از کسب مقام اول در سطوح ناحیه و استان وارد مرحله کشور شدم. در مرحله کشوری هم با لطف خدا و همیاری خانواده و اساتید به رتبه برتر رسیدم. سامان یوسفی در پایان افزود: پیام من به دانش‌آموزان این است که علاقه‌ی خودشان را دنبال کنند و با مشورت گرفتن از اساتید در راه درستی قدم بردارند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود