10 دی 1394
شماره خبر: 155626

باز ورزش درپنالتی به اعتبارات باخت

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

باز ورزش درپنالتی به اعتبارات باخت


لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی از نیمه گذشته که یاران غدیرهشتگرد در این رقابت ها اوضاع خوبی ندارد و نیاز است مسئولان استان البرز برای حل مشکلات آن ورود کنند.
هفته یازدهم لیگ فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور دوشنبه هفته جاری پیگیری شد و تیم فوتبال یاران غدیر هشتگرد که نماینده استان البرز است در این مسابقات به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان جدیدش به اجبار با ۸ نفر به بندرعباس رفت و مقابل شهرداری این شهر صف آرایی کرد. این تیم در حالی که با ۳ گل از حریف خود عقب بود به دلیل مصدومیت دو بازیکن خود و کاهش بازیکنانش به ۶ نفر بر اساس قوانین فیفا مجاز به ادامه بازی نشد و با نیمه تمام ماندن بازی کمیته انضباطی رای به ۳ بر صفر برنده شدن میزبان داد.
عدم صدور کارت بازیکنان جدید به دلیل بدهی
اما دلیل این سفر ناقص تیم به بندرعباس چه بود؟ تیم یاران غدیر لیگ دو کشور را در حالی آغاز کرد که در آستانه شروع مسابقات با خرید امتیاز یکی از استان ها به این مسابقات آمد. فرصت اندک تیم برای انجام کارهای اداری موجب شد نتواند بازیکنان لازم را جذب کند و در نهایت با ۱۵ بازیکن مسابقات را شروع کرد. متاسفانه نبود بازیکنان کافی و با کیفیت در این تیم سبب شد نماینده البرز پس از تساوی در هفته اول در سایر دیدارهایش نتیجه را واگذار کند و با یک امتیاز در قعر جدول گروه اول و ۱۰ تیمی مسابقات قرار گیرد. با پایان نیم فصل اول و آغاز فصل نقل و انتقالات مدیریت باشگاه یاران غدیر برخی بازیکنان مصدوم و ناکارامد را از تیم بیرون گذاشت و اقدام به جذب چند بازیکن جدید برای تقویت تیم کرد اما بدهی این تیم به کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون مشکل ساز شد و متولیان برگزاری لیگ دو صدور کارت بازیکنان جدید را منوط به پرداخت بدهی کردند. همین کشمکش موجب شد نماینده البرز برای حذف نشدن از جدول مسابقات، تیمی ۸ نفره را راهی بندرعباس کند و در نهایت این حضور نصفه و نیمه کار دست تیم یاران غدیر داد.
سازمان لیگ در حق یاران غدیر کم لطفی کرد
مدیرعامل باشگاه یاران غدیرهشتگرد گفت: متاسفانه مسئولان سازمان لیگ با عدم صدور کارت بازیکنان جدید ما در حق این تیم کم لطفی کردند. هادی ترابی افزود: بسیاری از تیم های لیگ فوتبال کشور مشکلات و تنگناهای مالی دارند و سازمان لیگ بارها با آنها همکاری کرده تا مشکلات شان را مرتفع کنند اما در قبال تیم ما این اتفاق نیفتاده است. وی افزود: برای نیم فصل دوم لیگ بازیکنان خوبی را جذب کردیم و درصدد سامان بخشیدن به اوضاع تیم هستیم و این انتظار را از مسئولان سازمان لیگ داریم تا همکاری لازم را برای حل مشکلات این باشگاه داشته باشند. ترابی با بیان اینکه تمام تلاشش را برای حفظ این تیم در لیگ دو خواهد کرد گفت: متاسفانه مسئولان استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ در این مدت حمایتی از این باشگاه نداشته اند و به تنهایی در حال مقابله با موانع و مشکلات موجود هستیم.
وی خاطرنشان کرد: ما از فهرست اولیه تیم تنها ۸ بازیکن را در اختیار داریم و اگر سازمان لیگ اجازه بازی کردن بازیکنان جدید را ندهد اتفاقات بازی بندرعباس تکرار می شود و متاسفانه ما هم شرایط ادامه مسابقات را نخواهیم داشت. یاران غدیر هشتگرد با تلاش بخش خصوصی و سرمایه گذاری شخصی به نمایندگی از البرز در لیگ فوتبال کشور حضور پیدا کرده است و نیاز است مسئولان استانی در ابعاد مختلف پیگیر حل مشکلات این تیم شوند. مذاکره اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان البرز با مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و تقویت حمایت های مادی و معنوی از این تیم از سوی مسئولان شهرستان ساوجبلاغ و البرز یک ضرورت است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد. در پایان باید گفت؛ برای استان البرز زیبنده نیست تیمی به این شکل در مسابقات حاضر شود و برای عدم پرداخت اندک بدهی اش اینگونه در گرداب مشکلات اسیر شود بنابراین باید به یاری آن شتافت و اجازه نداد البرز با این گونه خبرهای منفی در فوتبال کشور مطرح شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود