11 خرداد 1391
شماره خبر: 7562

مرگ مهدی 4 نفر را هستی بخشید/ قلبی که همچنان می تپد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

مرگ مهدی 4 نفر را هستی بخشید/ قلبی که همچنان می تپد

اهدای عضو عزیزی که در مقابل خواست خالق، برای نبودنش سر تعظیم فرود آوردی و راضی به رضایش شده ای در حالیکه جان و دلت با غم آکنده است، زیباترین نوع بخشش و بهترین هدیه است هم برای او که پر کشیده و هم او که جان دوباره یافته.
اعضای بدن مهدی کریمی جوان 31 ساله ای که بر اثر یک حادثه غیرمترقبه دچار مرگ مغزی شده بود به چهارنفر دیگر حیات دوباره بخشید تا بوی ایثار، گذشت و بخشش همچنان در پس و پیش این دنیا به مشام برسد.مهدی کریمی که دچار حادثه شده در بیمارستان مدنی با مرگ دست و پنجه نرم کرد اما خوشا به سعادت وی که در خانواده ای متولد شده بود که ایمان و باورشان بر احساس غلبه کرده و زمانی که باید تسلیم خواست و اراده خداوند می شدند، جلوه ای از بزرگی و کرم خالق خویش را در خود منعکس کرده و با مرگ فرزند خویش به چهار نفر دیگر هستی بخشیدند. بی شک پدر، مادر و همسر مهدی با ایمان و باور قلبی خود در برابر خواست خدا سر تعظیم فرود اورده و بخشیدند و اهدا کردند تا مهدی نزد پروردگار خود از بخشش و لطف بی حد واندازه خالق بی همتای خود بهره مند شود. پدر مهدی کوچکترین درنگی در اهدای اعضای فرزندش نکرد و مدام زیر لب تکرار می کرده که راضی به رضای خدا هستم. پدری که در میان بغض و سیل اشک خود به شادی پدر دیگری می اندیشد و شاید ته قلب خود به او رشک می ورزد که دوباره فرزندش را سالم در آغوش می گیرد. جواد کریمی بی درنگ می پذیرد که حالا که مهدی باید نزد خالقش بازگردد قلبش دردرون دختری بتپد که هر روز چشم های مضطرب پدرش جویای حالش بوده. کلیه ها و کبد مهدی نیز جان دوباره بخشید به کسانی که هرگز مهدی را ندیده اند اما بی شک مهربانی های او را تا پایان عمر احساس خواهند کرد.
اهدای عضو بدون کوچکترین چشمداشت مالی صورت گرفت
حمید کریمی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران کرج دراین خصوص گفت: مهدی کریمی کارمند اتحادیه نمایشگاه داران کرج بود و همه کارمندان و اعضای این اتحادیه او را به مهربانی و گذشت و خوش اخلاقی می شناختند. وی افزود: حادثه ای که برای مهدی اتفاق افتاد قلب همه ما را آزرد اما افتخار می کنیم که مهدی از چنین خانواده ای بود و با رفتنش که حق است و برای همه مان اتفاق می افتد، به چهار نفر هستی دوباره بخشید. وی اظهار داشت: پدر مهدی بدون کوچکترین چشمداشت مالی اعضای فرزندش را اهدا کرد و این در حالی است که آن چنان هم بی نیاز نبودند. کریمی گفت: امروز اعضای بدن مهدی در بیمارستان مدنی کرج اهدا و پیکرش پیش از ظهر به خاک سپرده شد.
اهدای عضو اهدای عشق و هستی و ادامه حضور در حین نبودن
اهدای عضو افرادی که مرگ مغزی شده اند و هنوز راهی علمی و عملی برای زندگی بخشیدن دوباره به آنها شناخته نشده است، در واقع اهدای عشق و هستی به کسانی است که با نبودن خود به آنها هستی دوباره می بخشی. زیباترین بخششی که موجب می شود نباشی اما قلبت بتپد و اعضای بدنت تسکین دهنده درد فردی باشد که خواست الهی آن است که زندگی کند و چه زیباست که اعضای بدنت وقتی قرار است دیگر نباشی، برای تحقق خواست خدا به کار آید. بی شک مهدی و مهدی ها به خود می بالند که خانواده ای داشتند که با بزرگی و بخشش خود زندگی دوباره ای را اهدا کرده و مسببی شدند برای برخورداری آنها از فیض و رحمت دوچندان.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود