22 مرداد 1393
شماره خبر: 127325

متلاشی شدن باند سارقان خودرو و کشف 6 خودرو مسروقه در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

متلاشی شدن باند سارقان خودرو و کشف 6 خودرو مسروقه در کرج


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از متلاشی شدن باند سارقان خودرو و کشف شش خودرو مسروقه با تلاش ماموران کلانتری 43 در منطقه کیانمهر کرج خبر داد.
سرهنگ سید حسین سید حقیقی در تشریح این موضوع گفت: در پی گشت زنی نا محسوس عوامل تجسس کلانتری 43 کیانمهر به فردی به هویت "م - ج" مشکوک شده و پس از بازجویی با توجه به سخنان ضد و نقیض وی ماموران فرد مذکور را مورد بازرسی بدنی قرار داده و از وی یک کارت خودرو و بیمه نام کشف می کنند که طی استعلام مشخص شد خودرو سابقه سرقت از تهران را دارد و پس از انجام تحقیقات و با توجه به اعترافات متهم خودرو در منطقه کیانمهر کرج کشف شد. وی ادامه داد: در بازجویی های فنی انجام شده توسط ماموران نیز اطلاعات مفیدی در خصوص همدستی وی و محل اختفا آنها بدست آمد و ماموران پس از اخد حکم قضایی محل های اختفا همدستان سارق را مورد شناسایی و بررسی قرار دادند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: پس از تشکیل تیم های ویژه عملیاتی اقدامات پی در پی در خصوص سارقان دیگر انجام و در عملیات اول، دو نفر از سارقان به هویت "س - ج" و "ه - الف" دستگیر و پس از بازجویی از آنها دو نفر دیگر شناسایی و در دو علیمات ضربتی جداگانه نیز این دو نفر دستگیر شدند. سرهنگ سید حقیقی افزود: در پی دستگیری پنج نفر از باند سرقت خودرو که باندی بزرگ را تشکیل داده بودند تعداد شش خودرو که همگی پراید بودند با توجه به اعترافات متهمان توسط پلیس کشف شد.
وی در خصوص چگونگی فعالیت این باند گفت: سارقان دستگیر شده در مناطق شلوغ تهران اقدام به سرقت خودرو کرده و به جهت تسهیل در کار تنها به سراغ خودرو های یاد شده می رفتند و پس از سرقت و اوراق کردن خودرو وسایل و قطعات آن را به فرورش می رساندند. فرمانده انتظامی کرج در پایان با بیان اینکه سارقان پس از به فروش رساندن قطعات و وسایل خوردو آن را به صورت بلاصاحب در مناطق مختلف رها می کردند، اعلام کرد: پرونده این سارقان برای پیگیری تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود