12 خرداد 1394
شماره خبر: 143194

پارکینگ خودروهای توقیفی جولانگاه سارقان نقاب دار کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

 پارکینگ خودروهای توقیفی جولانگاه سارقان نقاب دار کرج


رییس پلیس کرج گفت: سارقان نقاب داری که با ورود به پارکینگ های خودرو و موتورسیکلت های توقیفی اقدام به سرقت می کردند، دستگیرشدند.
سرهنگ سید حسین سید حقیقی افزود: ماموران کلانتری 28 آدران درحال گشت زنی درکیلومتر 15جاده چالوس با سه نفرنقاب برچهره که در حال ورود به پارکینگ خودروها و موتورسیکلت های توقیفی بودند، روبرو شدند. وی اضافه کرد: ماموران با تحت نظر قراردادن پارکینگ مذکور و افراد مورد نظر متوجه شدند که این افراد قصد انتقال یک دستگاه موتورسیکلت توقیفی را به بیرون ازپارکینگ را دارند.
سید حقیقی خاطر نشان کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و پس ازدستگیری متهمان، نگهبان پارکینگ که درکیوسک نگهبانی دست وپایش بسته شده بود، آزاد کردند. وی افزود: طبق اظهارات نگهبان مشخص شد که یک ساعت قبل فرد ناشناسی وارد پارکینگ شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به بستن دست و پای وی کرده است. وی گفت: متهمان به نام های' ع – م ' و ' س – ح ' که هرکدام دارای سابقه کیفر ی هستند پس ازانتقال به کلانتری دربازجویی ها به جرم خود مبنی برسرقت از پارکینگ خودرو های توقیفی اعتراف کردند. سیدحقیقی بیان داشت: با راهنمایی متهمان دستگیرشده، دیگرهمدست آنها نیزدر اطراف پارکینگ که درحال فراربود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود