6 آذر 1391
شماره خبر: 15589

اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو در کرج دستگیرشدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو در کرج دستگیرشدند

سپیدار آنلاین: رییس پلیس کرج گفت: سه دوست قدیمی که با تشکیل باندی لوازم داخل خودروها در استان های قزوین، تهران و البرز رابه سرقت می بردند، در کرج دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان افزود: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی براینکه افرادی در یک مجتمع مسکونی واقع در ماهدشت کرج دارای رفتارهای مشکوکی بوده و در ساعت های مختلف اقدام به انتقال و جابجایی وسایل و لوازم خودرو می کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری این منطقه قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که در طبقه اول مجتمع مسکونی مورد نظر سه مرد جوان ساکن هستند که در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده و سپس آنها را به فروش می رسانند. خیرخواهان اظهار کرد: افراد مورد نظر تحت کنترل و مراقبت قرار گرفتند تا اینکه ماموران آنها را در حال سرقت تجهیزات خودرو در ساعات پایانی شب از خودروهای پارک شده در کنار خیابانها و کوچه ها مشاهده کرده و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر آنها را دستگیر کردند. رییس پلیس کرج افزود: متهمان دستگیر شده به نام های ˈبهرام - الفˈ ، ˈکیوان - الف ˈ و ˈ محمد - مˈ در بازجوئی های ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشتند که از دوستان قدیمی بوده که با تشکیل باندی در استانهای قزوین، تهران والبرز اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کردند. خیرخواهان اظهار کرد: با بررسی سوابق سارقان مشخص شد، هرسه نفر تحت تعقیب پلیس آگاهی قزوین هستند. به گفته وی متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود