6 دی 1400
شماره خبر: 261119

کشف بیش از 136 کیلو مواد مخدر از مخفیگاه آقای قاچاقچی

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف بیش از 136 کیلو مواد مخدر از مخفیگاه آقای قاچاقچی


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در اقدام مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس و فرماندهی تهران بزرگ خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم در شهر فردیس، 82 کیلوگرم حشیش و بیش از 54 کیلوگرم تریاک کشف شد.
سرهنگ"علی سلیم پور" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس و فرماندهی تهران بزرگ، فعالیت یکی از متهمان سابقه دار در زمینه قاچاق گسترده مواد مخدر به استان البرز محرز و بررسی موضوع در دستورکار قرار گرفت. وی افزود: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس، پس از چندین روز اقدام پلیسی و بررسی تحرکات متهم، در نهایت در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در یک اقدام غافلگیرانه متهم را در مخفیکاه اش در حوالی جاده ملارد دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 82 کیلوگرم حشیش و 54 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.سرهنگ"سلیم پور" با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش شبانه روزی و رصد تحرکات متهمان این حوزه، سعی در پیشگیری از انتقال محموله های سنگین مواد به استان را دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود