24 آذر 1390
شماره خبر: 2941

جزئیات حمله افراد ناشناس به خودروی حامل زندانیان در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

جزئیات حمله افراد ناشناس به خودروی حامل زندانیان در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج جزئیات حمله افراد ناشناس به خودروی حامل زندانیان در کرج را تشریح کرد.
عبدالرضا خیرخواهان در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی کرج این افراد متخلف شناسائی و دستگیر شدند. وی ادامه داد: این افراد در زمینه سرقت، زورگیری، کیف قاپی و سرقت منازل و خودرو دستگیر شده‌اند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج در ادامه سخنان خود از کشف ۸ هزار و 258 فقره جرم طی دو ماه گذشته خبر داد و افزود: تلاش پلیس برای برقراری نظم و امنیت دو چندان شده است لذا با تمهیدات اندیشیده شد با مخلان آسایش و ناامن کنندگان جامعه برخورد قانونی و قاطع خواهد شد. به گفته خیرخواهان از مجموع دستگیرشدگان 956 نفر سارق بودند که جرم این متهمان زورگیری، سرقت به عنف، خودرو و داخل خودرو و منازل بوده است. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج در ادامه سخنان خود از کشف بیش از 14 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: طی دو ماه گذشته و با تلاش مأموران نیروی انتظامی این شهرستان این میزان مواد مخدر در نقاط مختلف کرج کشف شده است. خیرخواهان در ادامه همچنین به دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان اشاره و خاطرنشان داد: طی دو ماه گذشته یک‌هزار و 165 نفر توزیع کننده خرده پا دستگیر شدند که از این تعداد 160 نفر نیز قاچاقچی بودند. وی در این نشست همچنین از دستگیری دو نفر سارق مغازه لوکس فروشی در منطقه مهرویلای کرج خبر داد و افزود: در بررسی‌های پرونده این دو سارق مشخص شد که این افراد سابقه‌دار بوده و در سرقت خودرو و داخل خودرو نیز دست داشتند.
حمله افراد ناشناس به خودرو حامل زندانیان
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در ادامه سخنان خود از حمله افراد ناشناس به خودروی حامل زندانیان در کرج خبر داد و گفت: خودروی حامل زندانیان زیر پل محمدشهر کرج مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
خیرخواهان ادامه داد: دو خودروی زانتیا و پیکان روز گذشته به خودروی حامل 10 متهم که از ندامتگاه مرکزی کرج خارج شده بود حمله ور شده و قصد آزادی آنان را داشتند که با مقاومت مأموران زندان روبه رو می‌شوند.
وی ادامه داد: این افراد که مسلح بودند مورد در اثر مقاومت ماموران زندان، اقدام به تیراندازی کرده و در این حادثه یکی از ماموران زندان مجروح شده که در حین انتقال به بیمارستان به شهادت رسید. این فرمانده انتظامی تأکید کرد: تلاش پلیس برای شناسائی و دستگیری این افراد به طور جد ادامه دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود