6 بهمن 1390
شماره خبر: 4402

گازگرفتگي راننده كاميون در محمدشهر/ حريق واحد مسكوني در حسن آباد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

 گازگرفتگي راننده كاميون در محمدشهر/ حريق واحد مسكوني در حسن آباد

سپیدارآنلاین : مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج از يك مورد گازگرفتگي در منطقه محمدشهر کرج خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، علي اسكندري اظهار داشت: بامداد امروز پنج شنبه ششم بهمن ماه سال جاری مقارن ساعت 3:50 یک مورد گازگرفتگی به آدرس جاده محمد شهر، میدان میوه و تره بار گزارش شد كه در اين زمينه سریعا نیروهای نجات ایستگاه 8 به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: نيروهاي امدادي با حضور در محل حادثه مشاهده كردند كه راننده یک کامیون برای گرم شدن در درون وسیله نقلیه از یک دستگاه پیک نیک استفاده كرده كه بر اثر کمبود اکسیژن و استنشاق مونوکسید کربن حاصله به حالت بی جان درون خودرو قرار دارد. اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه نيروها به سرعت نسبت به نجات فرد مذکور اقدامات اولیه را انجام و وی را برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل دادند.
حریق واحد مسکونی و نجات 3 شهروند
اسكندري در بخش ديگري اعلام كرد: شامگاه چهارشنبه پنجم بهمن ماه سال جاري مقارن ساعت 18:16 یک مورد حریق مسکونی به آدرس حسن آباد، خیابان نسترن گزارش شد که سریعا نیروهای عملیاتی ایستگاه 7 و 12 به محل مورد نظر اعزام و مشاهد كردند كه یک مجتمع 6 طبقه ای در یکی از واحدهای طبقه سوم به متراژ تقریبی 60 مترمربع بنا بر دلایل در دست بررسی حریقی رخ داده است. مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج يادآور شد: در اين زمينه نیروها در کمترین زمان ممکن با رعایت نکات ایمنی (قطع کنتور گاز و برق) نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام و از سرایت به دیگر قسمتها جلوگیری كردند. وي عنوان كرد: در اين حادثه آتش نشانان سه نفر از ساکنین این ساختمان را به دلیل دود گرفتگی به بیرون انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود