17 بهمن 1390
شماره خبر: 4755

سارقان كوره آجرپزی در ساوجبلاغ دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سارقان كوره آجرپزی در ساوجبلاغ دستگیر شدند

رییس پلیس شهرستان كرج از شناسایی و دستگیری سارقان كوره آجرپزی كه در ساعت های پایانی شب اقدام به سرقت اموال این مكانها می كردند، خبر داد.
سرهنگ ' حسین كربلایی زاده' افزود : در پی مراجعه فردی ساكن شهرك ملك آباد بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینكه مدتی است از كوره آجرپزی وی واقع در این شهرك سرقت می شود بلافاصله پیگیری موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی اضافه كرد : مأموران پس از حضور در این مكان و انجام تحقیقات میدانی به این نتیجه رسیدند كه همه این سرقتها به یك شیوه صورت گرفته بنابراین ، با انجام كارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس و مراقبتهای شبانه روزی در نهایت فردی را كه به صورت شبانه قصد ورود به كوره و سرقت از آنجا را داشت شناسایی و در یك اقدام غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند. كربلایی زاده افزود : متهم دستگیر شده پس از بازجویی های تكمیلی ناچار به جرم خود مبنی بر سرقت از كوره آجرپزی با همدستی فرد دیگری اعتراف و اذعان داشت كه در اواخر شب با ورود به كوره اقدام به سرقت اموال قیمتی كرده و سپس اموال سرقتی را به شخصی كه در كار خرید و فروش اموال ضایعاتی بود می فروختیم. كربلایی زاده اظهار داشت : با راهنمایی های متهم دستگیر شده محل سكونت همدست وی و فردی كه اموال را از آنها خریده بود نیز شناسایی و هر دو نفر دستگیر شدند كه در مواجهه حضوری باشاكی به سرقت اموالی از قبیل 15 عدد دینام ، دو تن چدن ،حدود دو متر كابل سیم ، دستگاه جوش و پمپ آب اعتراف كرده و انگیزه خود را از سرقت ، اعتیاد به مواد مخدر بیان كردند.
گفتنی است، هر سه متهم كه دارای سابقه كیفری در مراجع قضایی و انتظامی می باشند پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی واز آنجا روانه زندان شدند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود