21 مرداد 1391
شماره خبر: 10072

لکه گیری آسفالت تمامی معابر حیدرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لکه گیری آسفالت تمامی معابر حیدرآباد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در تمامی معابر حیدرآباد و خیابان عدل خبر داد.
عباس حق محمدلو در گفتگوی رادیویی برنامه شهر من سلام در پاسخ به مشکلات شهروندان کوچه گلستان خیابان عدل محدوده باغستان مبنی بر عدم کیفیت آسفالت در معابر این محله اظهار داشت: در محدوده حیدرآباد و خیابان عدل از چهار روز گذشته عملیات آسفالت و لکه گیری معابر آغاز شده بود که طی چند روز به تعویق افتاد و از فردا نیز مجدد این عملیات آغاز می شود.
اجرای پروژه طوقه گذاری درختان منطقه 6
وی افزود: لکه گیری و جدول گذاری کوچه گلستان، قرنی و قسمتی از خیابان عدم در دستور کار قرار گرفته است که طی 15 روز آینده اقدامات مطلوبی در آن انجام خواهد شد. این مسئول عنوان کرد: به منظور حفظ درختانی که در مسیر اجرای پروژه های عمرانی قرار گرفته است، طبق برنامه ریزی مقرر شده که تمامی درختان این منطقه به خصوص در معابر اصلی طوقه بندی شوند.
پیشرفت 50 درصدی پل ظفر
حق محمدلو در ادامه سخنان خود از اجرای عملیات احداث پل ظفر در این منطقه خبر و ادامه داد: این پروژه هم اکنون دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است که با افتتاح و بهره برداری از آن بار ترافیکی در معابر این منطقه کاهش چشم گیری خواهد داشت. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج اظهار داشت: این تقاطع یکی از ارزشی ترین تقاطعات است در منطقه غرب و باغستان غربی احداث می شود که با افتتاح آن علاوه بر اینکه پنج کیلومتر مسیر مردم نزدیک تر می شود، به بیماران اورژانسی بیمارستان البرز نیز کمک می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود