21 مرداد 1391
شماره خبر: 10088

نمایش "محراب وصال بابا حیدر" به روی صحنه می رود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایش "محراب وصال بابا حیدر" به روی صحنه می رود

سپیدار آنلاین: مدیر فرهنگسرای گلستان فردیس کرج خبرداد: نمایش مذهبی " محراب وصال بابا حیدر " از روز جاری به مدت سه شب در فرهنگسرای گلستان فردیس به اجرا در می آید.
معصومه اشجاری با اعلام این خبر افزود: نمایش مذهبی محراب وصال به مناسبت شب های قدر به روی صحنه می رود. وی بیان کرد: این نمایش را بهرام شهبازی کارگردانی کرده است. این مسئول ادامه داد: نمایش " محراب وصال بابا حیدر " توسط گروه فرهنگی مذهبی اهل بیت( ع ) اجرا می شود. مدیر فرهنگسرای گلستان فردیس کرج اظهارداشت: این نمایش مذهبی به زبان نمایش، زندگی حضرت علی (ع) از زمان ضربت خوردن تا شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) را روایت می کند.
اشجاری افزود: اجرای مراسم مداحی وسینه زنی از دیگر برنامه هایی است که در روزهای عزارداری حضرت علی (ع) در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
وی عنوان کرد: علاقمندان به اهل بیت(ع) می توانند برای شرکت در این مراسم به محل فرهنگسرای گلستان واقع در فلکه سوم فردیس، خیابان یازدهم غربی بعد از فضای سبز، مراجعه نمایند. گفتنی است: شرکت برای عموم آزاد در مراسم عزاداری حضرت علی (ع) و نمایش مذهبی"محراب وصال بابا حیدر" است. لازم بذکر است این برنامه در محوطه فرهنگسرای برگزار می شود. معصومه اشجاری افزود: کارگردانی این نمایش را بهرام شهبازی به عهده دارد این نمایش مذهبی با گروه فرهنگی مذهبی اهل بیت(ص) اجرا می شود. وی اظهارداشت: ضربت خوردن حضرت علی (ع) تا شهادت آن از موضوعات این نمایش است مداحی وسینه زنی از دیگر برنامه های این فرهنگسرای می باشد. علاقمندان به اهل بیت(ص) می توانند برای شرکت در این مراسم به محل فرهنگسرای گلستان فردیس فلکه سوم فردیس خیابان یازدهم غربی بعداز فضای سبز مراجعه نمایند گفتنی است: شرکت برای عموم آزاد است. لازم بذکر است این برنامه در محوطه فرهنگسرای برگزار می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود