21 مرداد 1391
شماره خبر: 10089

اجرای نمایش های مذهبی انتقال ارزشهای معنوی را در پی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای نمایش های مذهبی انتقال ارزشهای معنوی را در پی دارد

سپیدار آنلاین: مدير فرهنگي شهرداري کرج با اشاره به برگزاری نمایش های مذهبي به مناسبت ايام شهادت حضرت علي (ع) در کرج، عنوان کرد: اجرای نمایش های مذهبی انتقال ارزشهای معنوی را در پی دارد.
بهروز ورمحمدي با بیان این مطلب اقزود: اجرای نمایش های مذهبی در کرج با هدف شناخت بيشتر شخصيت والاي حضرت علي(ع) و انتقال ارزش‌هاي معنوی و يادآوري هرچه بيشتر ارزش هاي ديني و اسلامي به نسل‌هاي كنوني و آينده روي صحنه می رود. وی اظهارداشت: نمایشهای مذکور با همكاري معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداري كرج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز و گروههای فرهنگی هنری در کرج به اجرا در آمده است.
اجرای نمایشهای مذهبی همزمان با لیالی قدر
ور محمدی خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسيدن ايام شهادت حضرت علي (ع) و مصادف با ليالي قدر نمايشهای مذهبي مختلفی با محوریت و موضوعیت شب قدر و ضربت خوردن حضرت علی (ع) در كرج به روي صحنه رفت. وی افزود: این نمایشهای مذهبی شامل: نمایش مذهبی " مرثیه عشق " کاری از گروه فرهنگی هنری دلشدگان، "ماه شکسته" به کارگردانی علی آزادی، "غروب نخلستان" به کارگردانی عادل جلیلی، "محراب وصال" کاری از بهرام شهبازی در فردیس کرج، "شب آفتابی" به کارگردانی علی احمدی شیرین در گلستان گلشهر، "نوای بی نوایان" به کارگردانی فرشید عبدالملکی، "ستون پنجم" به کارگردانی احمد عابدی در 7 نقطه از شهر کرج برگزار شد. این مسئول خاطرنشان کرد: نمایش های مذكور در ایام لیالی مبارك قدر و سالروز ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)روی صحنه رفت.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود