2 شهریور 1391
شماره خبر: 10586

روند اجرای پل جانبازان بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روند اجرای پل جانبازان بررسی شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از بررسی روند اجرای پل جانبازان با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری خبر داد و گفت: تا پایان فصل تابستان پارک جنگلی ارکیده در این منطقه افتتاح و بهره برداری می شود.
علی اصغر کمالی زاده معاون فنی و عمرانی به همراه حسن مدیر روستا، سرپرست منطقه یک شهرداری از روند اجرای پروژه های عمرانی این منطقه به خصوص پل جانبازان بازدید کرد و در جریان روند امور قرار گرفت. مدیر منطقه یک شهرداری کرج در بازدید از پروژه پل جانبازان اجرای این پروژه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باتوجه به دستور اکید شهردار کرج در بازدید از پل جانبازان مبنی بر سرعت بخشیدن بر روند اجرایی پروژه و بهره برداری پل جانبازان تایک ماه آینده، نسبت به عملیات اجرایی عمرانی، زیباسازی، فضای سبز و تمامی ساز و برگهای اجرایی این پروژه خصوصا اجرای دوربرگردان بلوار جانبازان ضلع شرقی و غربی که در مرحله اجرای خط پروژه است، تقسیم کار صورت گرفته است تا بتوانیم عملیات اجرایی پل جانبازان را تا پایان شهریور ماه به اتمام برسانیم.
اجرای امور عمرانی در حاشیه پل جانبازان
وی با توجه به اجرای اهم پروژه های عمرانی در این منطقه بیان کرد: با توجه به تهیه نقشه اجرایی حاشیه پل جانبازان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، بازبینی نقشه ها و جانمایی جهت اجرای فعالیت عمرانی در حاشیه پل در دستور کار قرار گرفت. مدیرروستا ضمن اعلام اتمام اجرای پروژه های عمرانی تا پایان شهریورماه افزود: سرعت بخشیدن به رونداجرایی پروژه های دردست اجرا و به اتمام رساندن این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات شهروندان منطقه را رفع خواهد کرد.
ترافیک جاده چالوس کاهش می یابد
وی با اشاره به اجرای پروژه های تقاطعهای غیر همسطح در سطح کرج اعلام کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح پل جانبازان یکی از تقاطعات مهم کلانشهر کرج است که اتمام این پروژه بخش زیادی از مشکلات ترافیکی مسیر جنوب به شمال و جاده چالوس را حل خواهد کرد. این مسئول عنوان کرد: نظارت بیشتر از روند اجرای پروژه ها موجب کیفیت مطلوب و رعایت استانداردهای شهری می شود. مدیر منطقه یک شهرداری کرج افزود: با توجه به تغییر حوزه استحفاظی این منطقه از اوایل سال جاری و پیوستن منطقه محروم اسلام آباد به این منطقه، ارائه خدمات مطلوب و خدمت رسانی به ساکنان این محله از جمله اقدامات مهم این منطقه در آینده خواهد بود.
پارك جنگلی اركیده تا پایان تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد
مدیر منطقه يك شهرداری کرج در ادامه از بهره برداری پارک جنگلی ارکیده خبر داد و افزود: عملیات عمرانی فضای سبز بوستان ارکیده در 15 مردادماه سال جاری آغاز شده و تا پایان تابستان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. مدیر روستا یادآور شد: پارک ارکیده در خیابان سرو جنوبی واقع شده که پنج هزار مترمربع مساحت دارد و عملیات احداث این بوستان طی بازدید میدانی صورت گرفته در نیمه مرداد ماه آغاز شد.
نصب ست تندرستی در پارک بسیج بلوار جانبازان
وی از انجام متراژ زیادی چمن کاری و گلکاری در این پارک خبر داد و گفت: از جمله کار هایی که در این پارک صورت خواهد گرفت نصب وسایل بازی کودکان، ست ورزشی، پایه چراغ و فضای سبز مناسب خواهد بود. این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیتهای واحد فضای سبز در ماه جاری از نصب ست کامل تندرستی در پارک بسیج واقع در بلوار جانبازان خبر داد و افزود: احداث ست کامل تندرستی در پارک بسیج با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود