30 شهریور 1392
شماره خبر: 106354

مجسمه باغبان در پارک ایرانی منطقه 7 نصب می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مجسمه باغبان در پارک ایرانی منطقه 7 نصب می شود


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از نصب مجسمه باغبان در پارک ایرانی واقع در منطقه 7 خبرداد و افزود: این مجسمه در آینده نزدیک در پارک نصب می شود.
حسین صدرایی با اعلام این خبر افزود: هدف از نصب اين مجسمه، بیان قدرشناسی از مقام باغبان است. وی افزود: از دیگر اهدافی که در نصب این مجسمه دنبال شده است، ارتقاء ساختار های زیباسازی و ساماندهی سیما و منظر شهری است. این مسئول، نصب مجسمه و تندیس با موضوعات مختلف را یادآور شد و افزود: اجرای این طرح در دستور کاری سازمان زيباسازي شهرداري کرج قرار دارد و به ترتیب اولویت نیز در سطح شهر اجرایی و نصب می شود. صدرایی در ادامه با تاکید بر افزايش راندمان کاري زیباسازی و اجراي برنامه هاي متنوع از سوی این سازمان، عنوان کرد: اجرای طرح های زیباسازی با محورهای مختلف که نصب تندیس شهداء، مشاهیر و مجسمه های موضوعی نمونه ای از آن می باشد، نقش تعیین کننده ای در ارتقاء ساختارهای زیباسازی شهری ایفا می کند.
وی با اشاره به ظرفيت هاي کرج در عرصه اجراي طرح هاي زيباسازي با بیان اینکه، شناخت ظرفيت ها بايد در راس امور اجرايي طرح ها و اهداف قرار گيرد، افزود: اين سازمان نیز به منظور زيبايي شهر و اجراي طرح‌هاي زيبا سازي، تاسيس شده است. صدرایی، سرعت بخشيدن به امور طرح‌هاي مرتبط با زيبا سازي را مهم ارزيابي کرد و افزود: با توجه به عملکرد تخصصي اين سازمان بايد در طراحي و تدوين

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود