1 آبان 1392
شماره خبر: 108518

نظارت درون سازمانی ضریب خطا را کاهش می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نظارت درون سازمانی ضریب خطا را کاهش می دهد


مدیر کل بازرسی استان البرز با تاکید بر قرابت وظایف شوراها و سازمان بازرسی خواستار تقویت و استمرار نظارت درون سازمانی در حوزه مدیریت شهری به منظور کاهش ضریب خطا در این حوزه شد.
سعید دهقان عصر امروز در صحن علنی شورای شهر کرج با قدردانی از دعوت شورای شهر و تبریک آغاز به کار شورای چهارم اظهارداشت: آغاز به کار شورای دوره جدید را به فال نیک گرفته و از زحمات اعضای شورای دوره سوم در راستای آبادانی شهر قدردانی می کنیم. این مسئول اظهار امیدواری کرد تا مسیر حرکت به سمت پیشرفت در این کلانشهر هموارتر و با شتاب بیشتری طی شود.
دهقان در ادامه با اشاره به قرابت حوزه وظایف شورا و سازمان بازرسی نقش نظارتی شورای شهر را یادآور شد و بیان کرد: این نزدیکی سبب می شود تا شورای شهر و این سازمان با تعامل بیشتر به اداره امور بپردازند. وی عنوان کرد: سازمان بازرسی کل کشور نظارت بر حوزه اقدامات شورا و شهرداری ها را بر عهده دارد و این سازمان عالی ترین دستگاه نظارتی است که طبق اصل 174 قانون اساسی وظیفه نظارت بر حسن جریان امور و نظارت بر اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد. این مسئول ادامه داد: وجود این دو وظیفه مهم باعث شده سازمان بازرسی در تمام استانها و شهرستانها علاوه بر نظرات بر جریان امور از نقض قانونی در بسیاری از موارد جلوگیری کند.
شوراها قانون گذاران در ابعاد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود