8 شهریور 1391
شماره خبر: 10880

بازارهای روز با توجه به گستره مناسب در سطح شهر احداث می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازارهای روز با توجه به گستره مناسب در سطح شهر احداث می شوند

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج گفت: بازرا های میوه و تره بار با سازه و پراکنش مناسب در سطح شهر احداث می شوند.
علیرضا عسگری در حاشیه آیین افتتاح بیست و چهارمین بازارروز کرج به نام " بازار روز صدف " عنوان کرد: سازمان میادین میوه و تره بار در راستای اجرای بند 18 و 20 ماده 55 قانون شهرداری ها همچنین ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده 31 قانون نوسازی و عمران شهری ایجاد می شود. وی ادامه داد: سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان مجموعه تحت پوشش شهرداری همچنین بر اساس قانون نحوه تقویم ابنیه، املاک و اراضی مورد نیاز شهرداری ها و با توجه به مفاده ماده 84 قانون شهرداری ها، بند 15 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور تاسیس شده است. این مسئول با بیان اینکه، سازمان میادین میوه وتره بار دارای شخصیت حقوقی مستقل می باشد، عنوان کرد: اهداف و برنامه ریزی های این سازمان بر مبنای تامین نیازهای ارزاق روزانه شهروندان، سیاست گذاری می شود که احداث بازاهای میوه و تره بار با عنوان " بازارهای روز " از جمله این سیاست ها می باشد.
نظارت دقیق و مستمر بر عرضه کیفیت و کمیت محصولات
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با تاکید بر ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان، اظهارداشت: در اختیار قراردادن محصولات کیفی از وظایف و مسئولیت های مهم سازمان میادین است. عسگری، حساسیت سازمان در تهیه ارزاق سالم برای شهروندان را یادآورشد و گفت: با توجه به اینکه، مواد خوراکی به طور مستقیم با سلامت شهروندان و مصرف کنندگان ارتباط دارد، سازمان میادین میوه و تره بار اهتمام ویژه ای برای تحقق این مهم دارد. وی نظارت دقیق و مستمر بر عرضه کیفی و کمی محصولات بازارهای روز را یادآور شد و افزود: تشکیل کمیته نرخ گذاری، استقرار ناظر مقیم در بازارهای احداث شده توسط سازمان، تهیه امکانات و تجهیز بازارهای روز به ابزارهایی از جمله ترازوهای دیجیتالی از جمله اقداماتی است که از سوی سازمان صورت گرفته است.
تدوین آیین نامه نظارتی و انضباطی
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از اقدامات مهم صورت گرفته در بازارهای میادین میوه و تره بار تدوین آیین نامه نظارتی و انضباطی است. عسگری گفت: هدف از تدوین این آیین نامه، افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان است. وی با تاکید بر جلب رضایت شهروندان، تصریح کرد: از موارد مهم و مورد تاکید سازمان به غرفه داران، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آنها می باشد. این مسئول با بیان اینکه، تحقق این مهم همچنین مورد تاکید مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری است، گفت: در صورت عدم توجه به این موضوع از سوی فروشندگان با آنها برخورد می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود