24 اسفند 1390
شماره خبر: 5789

افزایش ساعات کار بازار های روز در 48 ساعت پایانی سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افزایش ساعات کار بازار های روز در 48 ساعت پایانی سال

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از افزایش ساعات کار بازارهار روز و جایگاه های موقت عرضه میوه ایام پایانی سال در 48 ساعت پایانی سال خبرداد.
علیرضا عسگری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: در حال حاضر بازارهای روز شهرداري و جایگاه های موقت عرضه میوه شب عید طبق روال همیشه و در ساعت کاری مشخص فعالیت می کنند. وی با بیان اینکه، ساعات کار بازارهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 13 و در بعد از ظهر نیز از ساعت 16 تا 20 می باشد، عنوان کرد: این درحالیست که ساعت کاری این مجموعه های عرضه کالا و ارزاق عمومی بر حسب تقاضای شهروندان در روزهای پایانی سال افزایش می یابد. این مسئول، هدف از اجرای طرح های سازمان میادین را تسهیل در امور رفاهی شهروندان ذکر و عنوان کرد: طرح های های فوق طبق برنامه ریزی های کارشناسی از سوی مسئولان و کارشناسان ذیربط و بر اساس چارچوب های تعیین شده مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تدوین می شود. عسگری، استقبال شهروندان از بازارهای روز و جایگاه های موقت عرضه میوه شب عید در سال گذشته را یادآور شد و گفت: با توجه به این مهم پیش بینی می شود ایام پایانی سال 90 نیز با حجم بالای مراجعه شهروندان به مراکز خرید تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مواجه شویم. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده این سازمان آمادگی افزایش استقبال شهروندان از بازارها و جایگاه های موقت عرضه میوه شب عید را دارد. عسگری با تاکید بر توزیع کالاهای کیفی و استاندارد از طریق بازارهای تحت نظارت این سازمان، اذعان داشت: کالاها، اقلام و فرآورده های پروتئینی و کشاورزی در این بازارها به صورت استاندار و با در نظر گرفتن کیفی بودن محصولات به شهروندان ارائه می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به مهم بودن موضوع ارائه کیفی کالاها و محصولات مجموعه بازارهای تحت نظارت سازمان میادین، نظارت و کنترل ویژه ای در این خصوص انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود