8 شهریور 1391
شماره خبر: 10921

عملکرد شهرداری کرج قابل مقایسه با سایر شهرداریهای استان البرز نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملکرد شهرداری کرج قابل مقایسه با سایر شهرداریهای استان البرز نیست

سپیدار آنلاین: استاندار البرز با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مدیریت شهری کلانشهر کرج گفت: عملکرد شهرداری کرج قابل مقایسه با سایر شهرداری های استان نیست.
عیسی فرهادی در حاشیه برگزاری بیست و نهمین نشست کمیته معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور عملکرد شهرداریها در کسب رضایت شهروندان را موثر دانست و اظهار داشت: شهرداری کرج به عنوان بزرگترین دستگاه خدمات رسان استان البرز با خدمات به هنگام و عدالت محور خود به عملکرد بسیار خوبی داشته است که قابل مقایسه با سایر شهرهای استان نیست. وی افزود: مقایسه اقدامات صورت گرفته در کلانشهر کرج با سایر کلانشهرهای کشور حاکی از آن است که این کلانشهر در زمینه توسعه، عمران و آبادانی شهر گام های موثری برداشته است. این مسئول با اشاره به احداث تقاطعهای غیرهمسطح در این کلانشهر عنوان کرد: باید با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج، این روند در این کلانشهر ادامه داشته باشد تا ترافیک از مرکز استان ریشه کن شود. وی اعلام کرد: در بخش اجرای پروژه های کلان شهری، تلاشهای مجموعه مدیریت شهری قابل تقدیر است به ویژه اینکه مدیری توانمند و پرکار و بدون حاشیه سکان دار مدیریت شهرداری است.
استاندار البرز با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان البرز اظهار داشت: همواره شهرداری کرج از سوی مسئولان استان با سایر شهرداریهای کلانشهر ها مقایسه می شود و ارزیابی و مقایسه این شهرداری با سایر شهرداری های استان را کارشناسی و صحیح نمی دانم. وی تاکید کرد: اینجانب به عنوان استاندار و حتی در جایگاه یک شهروند از زحمات سید علی آقازاده و مجموعه پرسنل خدوم خانواده بزرگ شهرداری کرج قدردانی می کنم. این مقام مسئول اضافه کرد: رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری کاملا مشهود است و عدالت محوری در ارائه خدمات و افزایش سرانه های خدماتی در تمام نقاط شهر به نتیجه رسیده است. وی در پایان نهضت آسفالت شهرداری کرج را برگ زرین دیگری از کارنامه درخشان این سازمان یاد کرد و ادامه داد: باید با ثبات مدیریتی و وحدت و همدلی، همه با هم برای توسعه و رفع محرومیت از این کلانشهر تلاش کنیم.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود