12 دی 1390
شماره خبر: 3569

قدردانی وزیر کشور مرهون تلاش مجموعه شهرداری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 قدردانی وزیر کشور مرهون تلاش مجموعه شهرداری کرج است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با ابراز قدردانی از عملکرد مجموعه شهرداری کرج در راستای توسعه شهری،گفت: تلاش و اهتمام مجموعه شهرداری کرج و پرسنل خدوم بسترهای رشد و آبادانی این کلانشهر را فراهم کرده و این پویایی حاکم بر سیستم شهرداری موجب شد تا وزیر کشور نیز در این زمینه اظهار رضایت کند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،سیدعلی آقازاده در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری کرج و در جمع مدیران این ارگان اظهارداشت: مدیریت شهری با اذعان بر ماموریتهای محوله سعی در فراهم آوردن بسترهای مناسب در راستای توسعه و آبادانی شهر دارد. وی با اشاره به حضور وزیر کشور در کرج و ابراز رضایت وی از مجموعه شهرداری افزود: تلاش و اهتمام مجموعه شهرداری کرج و پرسنل خدوم بسترهای رشد و آبادانی این کلانشهر را فراهم کرده و این پویایی حاکم بر سیستم شهرداری موجب شد تا وزیر کشور نیز در این زمینه اظهار رضایت کند. این مسئول با بیان اینکه این امر حاصل تلاش مدیران و پرسنل شهرداری کرج است،بیان کرد:همچنین ابراز رضایت مسئولان ارشد استان نیز بیانگر تحقق اهداف شهرداری در زمینه عمران شهری است که این امر بر ضرورت تدوام این مسیر از سوی مدیریت شهری می افزاید.
راه اندازی کارخانه آسفالت موجب رفع مشکلات می شود
آقازاده با اشاره به افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری، این مهم را زمینه ساز آغاز نهضت آسفالت در این کلانشهر دانست و عنوان کرد:بی شک با افتتاح کارخانه آسفالت در این کلانشهر بسیاری از مشکلات موجود در زمینه آسفالت در مناطق مختلف کرج برطرف می شود. وی تاکید کرد: رفع مشکل آسفالت در مناطق مختلف در راستای سهولت تردد شهروندان امری ضروری است و لازم است مدیران مناطق این مهم را در اولویت امور خود قرار دهند. شهردار کرج در ادامه خواستار اهتمام ویژه برای تسریع در طرح های عمرانی شد و گفت: لازم است تا مدیران شهری با تلاش ویژه بدنبال تسریع در اتمام طرح های نیمه تمام و تدوین سیاست های کلان برای توسعه و ارتقاء شاخص ها و سرانه های شهری باشند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از عملکرد"غلامرضا رضوانی" در زمان تصدی مدیریت طرح ساماندهی این مهم را یکی از پیچیده ترین طرح های عمرانی کلانشهر کرج دانست و گفت: مدیریت طرح ساماندهی یکی از پیچیده ترین و مهمترین مباحث در حوزه عمرانی این کلانشهر است که اجرای آن با طی روندی 20 ساله در حال اجراست. آقازاده یادآور شد:تملک املاک واقع در اجرای این طرح هزینه هایی بالایی را متحمل شهرداری می کند که این امر یکی از مهمترین دلایل وقفه در اجرای این مسیر است. وی با آرزوی موفقیت برای "حسین عطایی" در تصدی مدیریت این حوزه اظهار امیدواری تا با اعمال مدیریت و راهکارهای لازم شاهد تسریع در اجرای طرح ها باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود