27 آبان 1392
شماره خبر: 110262

موقعیت ترافیکی، منظر شهری و فرهنگی منطقه 1 ارتقاء یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

موقعیت ترافیکی، منظر شهری و فرهنگی منطقه 1 ارتقاء یابد


شهردار کرج در بازدید از منطقه 1 شهرداری این کلانشهر بر اصلاح و ارتقای موقعیت ترافیکی، منظر شهری و فرهنگی این منطقه تاکید کرد.
علی ترکاشوند در بازدید از منطقه 1، فعالیت های صورت گرفته در این منطقه و نیازهای آن را مورد بررسی قرار داد. ترکاشوند در این دیدار از مسئولان منطقه خواست با قرار دادن امور مذکور در راس فعالیت های خود، سطح منطقه را تا حد زیادی بالا کشیده و موجبات ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی را فراهم کنند. وی منطقه 1 را یکی از مهمترین نقاط شهر از حیث مواجهه با مسافران و میهمانان شهر ارزیابی کرد و اذعان داشت: منظر شهر در وهله نخست از طريق اين منطقه به دید بينندگان مي‌رسد، از اين رو رسيدگي به آن از اهميت و ضرورت ويژه‌اي برخوردار است. شهردار کرج ادامه داد: افرادی كه از استان‌ها و شهرهاي مجاور وارد شهر كرج مي‌شوند بايد با منظري زيبا و دلنشين از چهره شهر مواجه شوند؛ از اين رو پرداختن به مباحث زيباسازي محيطي نيز از درجه اهميت بالايي برخوردار است كه سازمان زيباسازي شهرداري در اين خصوص بايد فعاليت بيشتري صورت دهد. تركاشوند به حمايت گسترده و جدي خود از اجرا و تكمیل طرح‌هاي اين منطقه اشاره کرد و با بيان اينكه ستاد مركزي شهرداري كرج عزم خود را براي به پايان بردن اين طرح‌ها جزم كرده است،‌ از مدير و عوامل اجرايي منطقه خواست، تمامي تلاش خود را براي تحقق اين مهم به كار بندند.
نقش مهم مشارکت مردمی در تحقق اهداف شهرداری
ترکاشوند با اشاره به اینکه شهرداري به عنوان عظيم ترين دستگاه خدمات رسان در استان نقش مهمي برای ايجاد رفاه در زندگي شهري دارد، گفت: بي شك نقش مهم شهرداري در ابعاد مختلف زندگي شهروندان بر كسي پوشيده نيست؛ اما مشاركت مردم نيز در پيشبرد اهداف شهرداري معادله اي دو سويه و اساسی است که باید مد نظر قرار گیرد. این مسئول با تاكيد بر ضرورت تكريم ارباب رجوع عنوان كرد: با توجه به حجم مراجعه شهروندان به شهرداري، ضرورت شاداب سازي فضاي اداري و تكريم و تسهيل در امور شهروندان به شدت احساس مي شود. ترکاشوند به وجود اسلام آباد در این منطقه اشاره کرد و آن را یکی از محدوده های مهمی خواند که نیازمند توجه و رسیدگی ویژه از سوی شهرداری است.
ساماندهی بافت فرسوده رویکردی تک بعدی نیست
وی بیان کرد: توجه به ساماندهی بافت فرسوده رویکردی تک بعدی نیست و احیای بافت‌های فرسوده و رفع ریشه‌ای این مشکل علاوه بر حضور پر رنگ و همه جانبه مدیریت شهری نیاز به همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌های متولی دارد. این مسئول افزود: با بهره گیری از ظرفیت های عظیم و جذب سرمایه گذار بايد هر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود