30 مهر 1391
شماره خبر: 13603

تكميل ساختمان اداري شهرداري منطقه 8 در حال پیگیری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تكميل ساختمان اداري شهرداري منطقه 8 در حال پیگیری است

سپیدار آنلاین: معاون اداري مالي منطقه 8 شهرداري كرج از پيگيري تكميل ساختمان اداري اين منطقه از سوي مديريت این منطقه خبر داد.
مسعود هنردار با بيان اين مطلب و با اشاره به بازدید های مدير منطقه از روند ساخت و تكميل اين پروژه به منظور مطلع شدن از پيشرفت كار عنوان کرد: مدیر منطقه با توجه به این بازدید ها دستورات لازم را درخصوص اجرای کارآمد این پروژه ارائه کرد. اين مسئول ادامه داد: اعضاي شوراي اسلامي شهر نيز در بازديد از سطح منطقه بر تسريع در تكميل ساختمان اداري منطقه 8 شهرداري كرج تاكيد كردند. وی اظهار داشت: در حال حاضر تکمیل ساختمان اداری شهرداری منطقه 8 واقع در بلوار مولانا با اعتبار مصوب 12 میلیارد ریال در حال انجام است.
شهرداري ها مهم ترين نهاد تكريم ارباب رجوع
معاون اداري مالي منطقه 8 شهرداري كرج، تكريم ارباب رجوع در ادارات را مهم ارزيابي كرد و افزود:‌ شهرداري ها مهم ترين نهاد در تكريم ارباب رجوع هستند. اين مسئول در ادامه به رابطه مستقيم شهرداري با زندگي شهروندان اشاره و عنوان كرد: تعامل شهروندان و مديريت شهري نقش بسزايي در پيشرفت شهر دارد. وي اظهار داشت: در راستای تکریم شهروندان و برقراری ارتباط دو طرفه ای بهتر با ارباب رجوع ، شهرداری منطقه 8 كرج با توجه به اهمیت موضوع، بحث اطلاع رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است. هنردار با بيان اينكه حقوق شهری در حقیقت حقوق و قوانین ناظر به زندگی شهری بوده که در جهت تحقق عدالت اجتماعی در شهر وضع و اجرا می شود، احترام به حقوق شهروندي را از ضروريات دانست. وی اظهارداشت: ایجاد مکانی مناسب به منظور ترددهای روزانه شهروندان امری مهم است که این مهم در تعریف پروژه ساختمان شهرداری منطقه 8 به نحو مطلوبی لحاظ شده است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود